Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #1 Skrevet 4. august 2020 De senere årene synes jeg det skal mye mer til enn før for å få han stiv. Før kunne han bli stiv når vi satt inntil hverandre i sofaen og så film, kysset, holdt rundt hverandre, og i senga spratt den rett opp bare jeg tok på ham. Nå er det ikke sånn lenger, og det kan også i senga gå kanskje et minutt før den kommer opp, og jeg synes heller ikke den er like stiv eller hard som før. Mannen er forresten 37 år så ikke veldig gammel enda. Vi har vært sammen i 11 år. Er det vanlig/uvanlig at dette skjer i denne alderen allerede, eller bør jeg frykte sykdom hos han, eller at han ikke tenner på meg mer eller utroskap? Man gjør seg jo sine tanker. Hvordan er det med deres menn i samme aldersgruppe??? Anonymkode: f4550...f59
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #2 Skrevet 4. august 2020 Mannen min er 50 år, vi har vært sammen i 22 år. Han har ingen problemer med potensen. Men jeg synes ikke du skal frykte utroskap eller at han ikke tenner på deg lenger altså, det er ikke så uvanlig med litt utfordringer også for menn. Noen kvinner blir litt tørrere med alderen, men da kjøper man bare glidemiddel og kjører på. Verre om mannen har litt utfordringer, det blir mye mer merkbart i et intimt forhold. Anonymkode: 38299...66c
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #3 Skrevet 4. august 2020 Min mann er akkurat blitt 38år, vi har to barn og vært sammen i 11 1/2år. Det holder med å knipse han på penis eller stirre litt hardt på han så er han stiv. Bruker vel Max 1-2sek. Dette trenger ikke bety noe som helst men jeg skjønner at du lurer. Har du spurt han? Anonymkode: af513...c82
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #4 Skrevet 4. august 2020 Vi er snart 50, et lite kyss på halsen, er nok til at det buler i buksene. Men vi hadde en periode hvor mannen var stresset i jobbsammenheng, da var det ikke like lett å få den opp i stå. Ikke nødvendigvis utroskap med i bildet.. Anonymkode: a3352...7ae
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #5 Skrevet 5. august 2020 Du kan ikke vente samme testosteronnivået hele livet som han hadde i 25-årsalderen... Anonymkode: 8d259...c9a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #6 Skrevet 5. august 2020 Du er bekymret fordi han bruker 1 minutt? Blir du våt bare han ser på deg? Anonymkode: 64c95...93b
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #7 Skrevet 5. august 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: De senere årene synes jeg det skal mye mer til enn før for å få han stiv. Før kunne han bli stiv når vi satt inntil hverandre i sofaen og så film, kysset, holdt rundt hverandre, og i senga spratt den rett opp bare jeg tok på ham. Nå er det ikke sånn lenger, og det kan også i senga gå kanskje et minutt før den kommer opp, og jeg synes heller ikke den er like stiv eller hard som før. Mannen er forresten 37 år så ikke veldig gammel enda. Vi har vært sammen i 11 år. Er det vanlig/uvanlig at dette skjer i denne alderen allerede, eller bør jeg frykte sykdom hos han, eller at han ikke tenner på meg mer eller utroskap? Man gjør seg jo sine tanker. Hvordan er det med deres menn i samme aldersgruppe??? Anonymkode: f4550...f59 Helt vanlig... Anonymkode: 46b0b...a7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå