Gå til innhold

Inspirert av studie-tråd! Ønsker ny jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Noen der ute som kan gi meg noen gode tips vedrørende studier/studieretning?

Jeg liker å jobbe med mennesker, i alle aldere. Trives også på kontor, med administrative oppgaver. 

Finnes det noen nettstudier jeg kan ta for å få meg en ålreit jobb? 🙃 Studier som kun krever skriftlige innleveringer. 
Skriv gjerne hvor jeg finner studiene, og evt hvor lange de er! Tusen hjertelig takk. 
Skriv gjerne hva slags jobber man blir aktuell for ved de ulike studiene.

Har allmennfaglig studiekompetanse, ellers bare arbeidserfaring. Har vært butikkmedarbeider i mange år, jobbet i barnehage, vært daglig leder, jobbet med enkeltbarn.. Ja, litt ymse 😂👏🏻

Anonymkode: 83748...238

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helsesekretær er jo en god kombo :) Må ha skiftestue og lab "ute blant folk", men ellers kan du ta alt på nett

Jeg tok det på NKI og har jobba noen år på legekontor, før jeg bytta til en post på sykehuset.

Anonymkode: 4df17...68c

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helsesekretær er jo en god kombo :) Må ha skiftestue og lab "ute blant folk", men ellers kan du ta alt på nett

Jeg tok det på NKI og har jobba noen år på legekontor, før jeg bytta til en post på sykehuset.

Anonymkode: 4df17...68c

Har tenkt mange ganger på helsesekretær, men der kommer skrekken min inn i bildet 😂 Tåler jo hverken blod eller sprøyter.. Så tror den utgår, dessverre! Men takk likevel:)

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei! 
Noen der ute som kan gi meg noen gode tips vedrørende studier/studieretning?

Jeg liker å jobbe med mennesker, i alle aldere. Trives også på kontor, med administrative oppgaver. 

Finnes det noen nettstudier jeg kan ta for å få meg en ålreit jobb? 🙃 Studier som kun krever skriftlige innleveringer. 
Skriv gjerne hvor jeg finner studiene, og evt hvor lange de er! Tusen hjertelig takk. 
Skriv gjerne hva slags jobber man blir aktuell for ved de ulike studiene.

Har allmennfaglig studiekompetanse, ellers bare arbeidserfaring. Har vært butikkmedarbeider i mange år, jobbet i barnehage, vært daglig leder, jobbet med enkeltbarn.. Ja, litt ymse 😂👏🏻

Er det muntlig eksamen eller praksisperiode du helst vil unngå?

Anonymkode: 0dfd8...e15

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det muntlig eksamen eller praksisperiode du helst vil unngå?

Anonymkode: 0dfd8...e15

Muntlig eksamen 🤯💥 Praksisperiode er helt Okei!!

Skrevet

Anbefaler å ta sosialt arbeid på universitet.

Anonymkode: cd28b...851

Skrevet

Universitetet i Tromsø har økonomi og administrasjon som kan tas som enkeltemner. Alle forelesningene streames, så du trenger ikke møte opp på forelesninger. Gruppearbeid foregår også mye på nett, men det er sjelden vanskelig å få levere gruppeoppgaver enkeltvis. Du må velge studiested Alta, som er en filial av Troms, for der streames alle emnene. Studiet markedsføres ikke som nettstudier, og på alle emnene står det at det kreves at du deltar på undervisning og gruppearbeid etc. Jeg har tatt bachelor i øk.adm må denne måten uten å være fysisk til stede på en eneste forelesning, og det gikk veldig fint😊

Anonymkode: e3ea9...747

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Universitetet i Tromsø har økonomi og administrasjon som kan tas som enkeltemner. Alle forelesningene streames, så du trenger ikke møte opp på forelesninger. Gruppearbeid foregår også mye på nett, men det er sjelden vanskelig å få levere gruppeoppgaver enkeltvis. Du må velge studiested Alta, som er en filial av Troms, for der streames alle emnene. Studiet markedsføres ikke som nettstudier, og på alle emnene står det at det kreves at du deltar på undervisning og gruppearbeid etc. Jeg har tatt bachelor i øk.adm må denne måten uten å være fysisk til stede på en eneste forelesning, og det gikk veldig fint😊

Anonymkode: e3ea9...747

Oi, jaggu! Ja, det hadde selvsagt vært en mulighet. Har du kunnet jobbe ved siden av dette? Og hvor langt er dette studiet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...