Gå til innhold

Hvordan jobber bemanningsbyrå/vikarbyrå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyger de? Lover og lyger? Jeg har jobbet mange i sånne byrå. Men har 2 opplevelser nå som gir meg dårlig magefølelse... Grunnen er at jeg spurte å om å bruke hun kontaktperson i  bemanningsbyrået som referanse på en jobb. Hun sa ja. Men svarte visst aldri på tlf fra jobben jeg søkte på (?) Nå i samme byrå så fikk jeg en tlf. Jeg var meget opptatt da, sa jeg skulle ringe opp igjen. Jeg glemte det. Men svarte på en mail fra henne 2 dager etterpå. Jeg har og prøvd å ringe henne dager nå, uten at hun har svart meg..  Er jeg helt ut av bilde nå? Dummet jeg meg ut? 

Anonymkode: 54f16...82a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? 

Anonymkode: a877d...c82

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hæ? 

Anonymkode: a877d...c82

Sikkert dårlig forklart 😔

Skrevet

Jeg hadde nok tenkt du var useriøs. De er jo sjefen din. Hvis du vil jobbe for dem må du svare på tlf - eller ringe opp igjen-  ihvertfall ikke drøye to dager før du sender en e-post. 

Skrevet
41 minutter siden, oslofrk skrev:

Jeg hadde nok tenkt du var useriøs. De er jo sjefen din. Hvis du vil jobbe for dem må du svare på tlf - eller ringe opp igjen-  ihvertfall ikke drøye to dager før du sender en e-post. 

Jeg jobber ikke for de nå. De ringte for å snakke om en potensiell ny jobb... så du mener jeg har dummet meg ut? Jeg fikk mail av henne noen dager etter dette, mailen svarte jeg på samme dag.

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:
1 time siden, oslofrk skrev:

Jeg jobber ikke for de nå. De ringte for å snakke om en potensiell ny jobb... så du mener jeg har dummet meg ut? Jeg fikk mail av henne noen dager etter dette, mailen svarte jeg på samme dag.

Hun sa i dag at jeg skal bli vurdert til den jobben. Det blir jeg da? På lik linje med andre søkere tror du?

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun sa i dag at jeg skal bli vurdert til den jobben. Det blir jeg da? På lik linje med andre søkere tror du?

Har du noen grunn til å tro at du ikke snakker sant? Hvis hun sa det, vil jeg jo tro hun mente det. 

Pust godt og gjør ditt beste - lykke til! 

Skrevet
5 minutter siden, oslofrk skrev:

Har du noen grunn til å tro at du ikke snakker sant? Hvis hun sa det, vil jeg jo tro hun mente det. 

Pust godt og gjør ditt beste - lykke til! 

Tusen takk. Jeg er bare usikker og redd jeg har ødelagt for meg selv 

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er dette en jobb du faktisk har søkt på da?

jobber fra bemanningsbyrå tildeles ufra kriterier fra oppdragsgiver, kompetanse, interesse og motivasjon. Hvis du ikke ringer tilbake viser du jo ikke mye interesse. 

Anonymkode: 54fbc...3a8

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er dette en jobb du faktisk har søkt på da?

jobber fra bemanningsbyrå tildeles ufra kriterier fra oppdragsgiver, kompetanse, interesse og motivasjon. Hvis du ikke ringer tilbake viser du jo ikke mye interesse. 

Jeg har snakket med kontaktpersonen når jeg fikk vite om jobben. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...