Gå til innhold

Hvorfor tenkte jeg dette egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var ute på restaurant å spiste middag. Jeg, min mann, barna og mine foreldre. Alle hadde fått maten sin og så sa jeg at jeg måtte en tur på toalettet.. da jeg gikk mot toalettet tenkte jeg: nå har du sjansen. Stikk! Men så begynte jeg å tenke at det ikke er vits. De finner meg uansett. Og de vil prøve å nå meg på mobilen.. Er best å bare gå tilbake.. 

Så hvem ønsker å stikke fra sine nærmeste? 

Anonymkode: bdcaf...1d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke legg for mye i det. Vi har mange rare flyktige tanker.

Kanskje du trenger mer egentid?

Anonymkode: e26a1...704

Skrevet

Fordi evolusjon sikrer at den best tilpassede overlever. Hvis du hadde stukket avgårde ville mannen din ha passet barna og sett til at de fikk alt de trengte. I mens kunne du ha sikret deg nytt avkom.

Anonymkode: e9c99...841

Skrevet

Fordi det er noe som ikke stemmer i livet ditt. Ta det som et tegn på at noe må forandres ellers ordnes opp i. Det kan være små ting, eller store. Du stikker ikke av uansett (i så fall har du, elller får du, alvorlige mentale problemer) (med mindre du opplever psykisk/fysisk vold) men du bør få orden på det som plager deg sånn at slike tanker kommer bort. Lykke til!

Anonymkode: 5babb...adb

Skrevet

Du er kanskje sliten? Ferier er ofte enda mer stressende og slitsomme enn hverdager for mødre. Man ser for seg restitusjon og late dager, men ender med å se til at alle andre får det fint. 

Anonymkode: 7394f...c61

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du er kanskje sliten? Ferier er ofte enda mer stressende og slitsomme enn hverdager for mødre. Man ser for seg restitusjon og late dager, men ender med å se til at alle andre får det fint. 

Anonymkode: 7394f...c61

Vi var ikke på ferie

Anonymkode: bdcaf...1d1

Skrevet

Jeg var så sliten og lei alle forrige uke at jeg så for meg følgende

- gå ut i mørket og regnet og ramle ned fra et fell
- kutting av pulsårer, lange langsgående kutt i underarmen eller evt ta lysken
- Kjøre over mannen med bil
- reise fra alt og alle

Nei jeg er ikke deprimert, nei jeg er ikke i selvmordsrisiko. Men jeg var superfrustrert og følte meg stengt inne. 

Anonymkode: a4b67...9e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...