Gå til innhold

Hva er finest?❤️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei😊 vi venter vår tredje jente og lurer på om dere kan si hva dere synes passer best😊 Har ei Mia og ei Mille fra før. Liker litt sukkersøte navn, og tenker på Mali, Milia, Milie og Mila. Mila og Milie blir kanskje litt for likt🤔 takk for innspill😊

Anonymkode: 8edef...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle var like de du allerede har. Synes det ble veldig mye med en tredje som starter med Mi, men selvfølgelig, det er deres valg og er det det dere liker så go for it 🙂 Av de du har skrevet opp så må jeg si Mali av den enkle grunn at det er det navnet som er mest ulikt de du allerede har. Vet ikke om det er lov å komme med forslag, men hva med Maja eller Mabel? eller miligens Maxine 🙂 

Anonymkode: aaf0e...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å omdøpe alle til Hetti, Netti og Letti... Skikkelig Disney... 

Anonymkode: d3b0a...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia, Mille å Maiken 

Mia, Mille å Mathea

Mia, Mille å Mathilde

Mia, Mille å Madelen

Mia  Mille å Magni

Noen forslag jeg synes passer til storesøstrene 😊

Anonymkode: 5b9ab...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Anonym bruker said:

Hei😊 vi venter vår tredje jente og lurer på om dere kan si hva dere synes passer best😊 Har ei Mia og ei Mille fra før. Liker litt sukkersøte navn, og tenker på Mali, Milia, Milie og Mila. Mila og Milie blir kanskje litt for likt🤔 takk for innspill😊

Anonymkode: 8edef...676

Synes alle de er altfor like de navnene du allerede har,men Mali går :)

Andre forslag :

Mina

Madikken/Madicken

Marie

Malin

 

Anonymkode: 9c4bd...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mia, Mille og Mali var fint 😍

Maria, Marie, Mariell, Mathea, Michelle, Miria, Mira, Molly, Matilde, Matilda. Jeg synes alle disse er fine og søte navn 🙂

 

Anonymkode: 2a135...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine navn, men ville valgt Mali av disse. Synes de andre blir for like Mia eller Mille.

Anonymkode: 22712...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå i det minste ett av barna få et navn og ikke en fjollete forkortelse, da.

Anonymkode: 97543...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange svar😊 men blir altså så oppgitt over hvor frekke enkelte mennesker er, og hva di synes er ok og lire ut av seg. Vi synes både Mia og Mille er nydelige navn, og synes også Mali er veldig fint så jeg tror vi lander på det eller Matilde😊 Forøvrig kunne jeg aldri falt meg inn og kommentere slik som anonym over her har gjort om jeg ikke likte navnet di har valgt på barnet sitt. 

Anonymkode: 8edef...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for mange svar😊 men blir altså så oppgitt over hvor frekke enkelte mennesker er, og hva di synes er ok og lire ut av seg. Vi synes både Mia og Mille er nydelige navn, og synes også Mali er veldig fint så jeg tror vi lander på det eller Matilde😊 Forøvrig kunne jeg aldri falt meg inn og kommentere slik som anonym over her har gjort om jeg ikke likte navnet di har valgt på barnet sitt. 

Anonymkode: 8edef...676

Enig. Selv om man ikke liker navnet, trenger man ikke uttrykke det på den måten enkelte gjør. 

Lykke til med valget, både Mali og Matilde er flotte navn:)

Anonymkode: 22712...de0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...