Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Sønnen min har ikveld klaget på at han er tett i nesen,vondt i halsen og hoster lett. Bør jeg teste han for corona? Det er jo bare milde symptomer men nå når det er mer smitte så bør en kanskje teste likevel? Anonymkode: 18933...4e6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 Ring koronatlf. og spør i morgon. Anonymkode: 887af...bd2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 Har han vært i kontakt med noen som har det da? Anonymkode: 4e05e...0f2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har han vært i kontakt med noen som har det da? Anonymkode: 4e05e...0f2 Ikke som vi vet om. Men vi har vært i dyreparken for eksempel der folk ikke holdt avstand å vi sto gjerne sto 45 minutter i kø.Å vi har vært på Vilvite der folk trykker på de samme tingene. Anonymkode: 18933...4e6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 Symptom = testing. Anonymkode: 2566f...692
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #6 Skrevet 3. august 2020 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Symptom = testing. Anonymkode: 2566f...692 i min kommune står det "Har du berre lette forkjølingssymptom eller sår hals, vent heime i to døgn. Dersom symptoma ikkje går over, ta kontakt med fastlegen eller legevakta for vurdering av koronatesting. googlet nå å fant dette svaret så får vel bare følge det. Anonymkode: 18933...4e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå