Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Han er til tider kjempe flink med barna. Står på og leker med de. Han er nok veldig barnslig, er derfor han liker det. Men han er så barnslig ellers også. Blir sur på barna hvis han er opptatt med sitt. Småkrangler med barna, argumenterer med barna om idiotiske ting. Blir sur for alt. Er så lei av å oppdra han. Ungene merker det også.. Har dere noen tips? Anonymkode: 6f4cc...6f2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er til tider kjempe flink med barna. Står på og leker med de. Han er nok veldig barnslig, er derfor han liker det. Men han er så barnslig ellers også. Blir sur på barna hvis han er opptatt med sitt. Småkrangler med barna, argumenterer med barna om idiotiske ting. Blir sur for alt. Er så lei av å oppdra han. Ungene merker det også.. Har dere noen tips? Anonymkode: 6f4cc...6f2 Er dette barnas biologiske far ? Hvis ikke hadde jeg gitt opp hele mannen. Jeg har selv vært sammen med en mann, ikke far til barna og det ble så ille tilslutt at ungene ba om at jeg gjorde det slutt med kjæresten. Anonymkode: 7aeed...f69
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er dette barnas biologiske far ? Hvis ikke hadde jeg gitt opp hele mannen. Jeg har selv vært sammen med en mann, ikke far til barna og det ble så ille tilslutt at ungene ba om at jeg gjorde det slutt med kjæresten. Anonymkode: 7aeed...f69 Både og. Er det som gjør det så utrolig vanskelig! Anonymkode: 6f4cc...6f2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Både og. Er det som gjør det så utrolig vanskelig! Anonymkode: 6f4cc...6f2 Hva med familievernkontoret , de tar imot par med slike problemstillinger også. Har ellers ikke så mange råd, da jeg alet med det samme, men det ble aldri helt bra. Var fint i noen perioder, før han gikk tilbake til samme mønster. Hvis det i tillegg er personligheten han som er slik, så er det så godt som umulig å få endret han og da må man enten finne seg i surmulingen eller bare la han fare. Anonymkode: 7aeed...f69
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 Noe du nylig har oppdaget? Anonymkode: 1f2e0...ab8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #6 Skrevet 3. august 2020 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er til tider kjempe flink med barna. Står på og leker med de. Han er nok veldig barnslig, er derfor han liker det. Men han er så barnslig ellers også. Blir sur på barna hvis han er opptatt med sitt. Småkrangler med barna, argumenterer med barna om idiotiske ting. Blir sur for alt. Er så lei av å oppdra han. Ungene merker det også.. Har dere noen tips? Anonymkode: 6f4cc...6f2 Klassisk. Kone som klager på mannen sin... Anonymkode: 67957...6a9
Mr. Freeze Skrevet 3. august 2020 #7 Skrevet 3. august 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Klassisk. Kone som klager på mannen sin... Anonymkode: 67957...6a9 😴
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #8 Skrevet 3. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Noe du nylig har oppdaget? Anonymkode: 1f2e0...ab8 Nei. Men det blir verre og verre 😔 Anonymkode: 6f4cc...6f2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #9 Skrevet 3. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Klassisk. Kone som klager på mannen sin... Anonymkode: 67957...6a9 Nei, det er dessverre ikke det. Er forfedelig når det går utover barna 😔😔 Anonymkode: 6f4cc...6f2
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #10 Skrevet 3. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva med familievernkontoret , de tar imot par med slike problemstillinger også. Har ellers ikke så mange råd, da jeg alet med det samme, men det ble aldri helt bra. Var fint i noen perioder, før han gikk tilbake til samme mønster. Hvis det i tillegg er personligheten han som er slik, så er det så godt som umulig å få endret han og da må man enten finne seg i surmulingen eller bare la han fare. Anonymkode: 7aeed...f69 Er det jeg er redd. Hvordan var det å gå fra han? Skjønte han aldri alvoret? Var det personligheten også? Anonymkode: 6f4cc...6f2
Gjest Skrevet 3. august 2020 #11 Skrevet 3. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Både og. Er det som gjør det så utrolig vanskelig! Anonymkode: 6f4cc...6f2 COS-kurs?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #12 Skrevet 4. august 2020 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det jeg er redd. Hvordan var det å gå fra han? Skjønte han aldri alvoret? Var det personligheten også? Anonymkode: 6f4cc...6f2 Her var det litt av begge , men han skjønte ikke selv at det var/ble et problem. Jeg ble rådet på fmvk å gå fra han, fordi ungene tok skade av det. Å gå fra han gikk fint, men han har ikke akkurat lagt seg i selen for å bli bedre og samvær med ungene det har han så godt som ikke. Han gidder rett å,slett ikke ta initiativ til det i det hele tatt.Ikke at de ungene virker til å bry seg heller, de ble vel lei alt det styret som har vært. Hadde faktisk trodd han skulle reagere annerledes. Anonymkode: 7aeed...f69
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #13 Skrevet 4. august 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Her var det litt av begge , men han skjønte ikke selv at det var/ble et problem. Jeg ble rådet på fmvk å gå fra han, fordi ungene tok skade av det. Å gå fra han gikk fint, men han har ikke akkurat lagt seg i selen for å bli bedre og samvær med ungene det har han så godt som ikke. Han gidder rett å,slett ikke ta initiativ til det i det hele tatt.Ikke at de ungene virker til å bry seg heller, de ble vel lei alt det styret som har vært. Hadde faktisk trodd han skulle reagere annerledes. Anonymkode: 7aeed...f69 Så trist lesning! Men prøvde dere alt? Cos kurs? Osv? Min mann syns at både mine og biologiske "står i veien" for det livet han ønsker å leve. Det er så slitsomt. Hi Anonymkode: 6f4cc...6f2
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #14 Skrevet 4. august 2020 55 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så trist lesning! Men prøvde dere alt? Cos kurs? Osv? Min mann syns at både mine og biologiske "står i veien" for det livet han ønsker å leve. Det er så slitsomt. Hi Anonymkode: 6f4cc...6f2 Ja, vi prøvde det som var av tilbud. Cos kurs og hadde i tillegg hadde mange timer på fmvk,både sammen og hver for oss. Vi har biologiske barn, men for han var alt i veien , å bli far var ikke sånn som han hadde tenkt at det skulle være/bli. Så i de årene som har gått, så har han prioritert å jobbe, han har fått 2 barn til med 2 andre damer, men han er ikke sammen med de og han har visst minimalt med samvær med også disse barna. Er noen år siden det ble slutt mellom oss, så han har vært effektiv med å produsere barn..som han ikke tar ansvar for Anonymkode: 7aeed...f69
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #15 Skrevet 4. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, vi prøvde det som var av tilbud. Cos kurs og hadde i tillegg hadde mange timer på fmvk,både sammen og hver for oss. Vi har biologiske barn, men for han var alt i veien , å bli far var ikke sånn som han hadde tenkt at det skulle være/bli. Så i de årene som har gått, så har han prioritert å jobbe, han har fått 2 barn til med 2 andre damer, men han er ikke sammen med de og han har visst minimalt med samvær med også disse barna. Er noen år siden det ble slutt mellom oss, så han har vært effektiv med å produsere barn..som han ikke tar ansvar for Anonymkode: 7aeed...f69 Så utrolig håpløst altså! Er det mulig. Anonymkode: 6f4cc...6f2
Anonym bruker Skrevet 5. august 2020 #16 Skrevet 5. august 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, vi prøvde det som var av tilbud. Cos kurs og hadde i tillegg hadde mange timer på fmvk,både sammen og hver for oss. Vi har biologiske barn, men for han var alt i veien , å bli far var ikke sånn som han hadde tenkt at det skulle være/bli. Så i de årene som har gått, så har han prioritert å jobbe, han har fått 2 barn til med 2 andre damer, men han er ikke sammen med de og han har visst minimalt med samvær med også disse barna. Er noen år siden det ble slutt mellom oss, så han har vært effektiv med å produsere barn..som han ikke tar ansvar for Anonymkode: 7aeed...f69 Herregud. Og du kan vedde på at han sier til alle som vil høre på at det er mødrene som nekter.... Anonymkode: 96d97...a68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå