Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 han er bare opptatt av analsex, bryr seg overhode ikke om noe annet. Jeg liker ikke så godt toeren, da jeg har født barn og er veldig plaget med hemoroider, men det driter han fullstendig i, for han vil ha ting på sin måte. Forelsket som bare det, men dette kan sette en stopper for hele forholdet, da seksuallivet er mer en utfordring enn nytelse, ihvertfall for meg, bare fordi han skal ha viljen sin. Er slik at jeg innimellom har lurt på om han egentlig er homofil, men når vi snakker om homofile menn, så er det bare avsky å finne. Eller kan det være at han bare er en kjempe egoist, hvor hans behov står aller først ? Snill på alle andre måter, men når det kommer til soverommet, så er det helt slutt på snillheten. Anonymkode: fc669...379
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 😱😱😱😱 Kom deg vekk!!!!! Anonymkode: 046f2...00d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: han er bare opptatt av analsex, bryr seg overhode ikke om noe annet. Jeg liker ikke så godt toeren, da jeg har født barn og er veldig plaget med hemoroider, men det driter han fullstendig i, for han vil ha ting på sin måte. Forelsket som bare det, men dette kan sette en stopper for hele forholdet, da seksuallivet er mer en utfordring enn nytelse, ihvertfall for meg, bare fordi han skal ha viljen sin. Er slik at jeg innimellom har lurt på om han egentlig er homofil, men når vi snakker om homofile menn, så er det bare avsky å finne. Eller kan det være at han bare er en kjempe egoist, hvor hans behov står aller først ? Snill på alle andre måter, men når det kommer til soverommet, så er det helt slutt på snillheten. Anonymkode: fc669...379 I alle fall egoist. Jeg hadde ikke orket resten av livet med sex jeg ikke liker. Det er mye som kan skje i et forhold, hvor sexlivet endrer seg fordi det fysiske endrer seg hos partner. Men å bli tvunget til sex man ikke liker går ikke. Blir du noen gang kåt i det hele tatt når du vet hva som venter deg? Anonymkode: 6d391...b5b
beef sister Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 Du beskriver ingen snill mann; slik du beskriver situasjonen, har jeg vel heller inntrykk av at han overkjører deg fullstendig, og at han ikke tar hensyn til dine grenser og lyster. Ikke akkurat en mann å trakte etter ...
Mr. Freeze Skrevet 3. august 2020 #6 Skrevet 3. august 2020 Og hvorfor har du vært sammen med han i nesten et år?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #7 Skrevet 3. august 2020 Nei herregud. Hvis sex er mer tortur enn nytelse vil det aldri fungere! Anonymkode: 3580a...3e5
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #8 Skrevet 3. august 2020 Snill er han ikke. En som tvinger/overtaler en annen til å bli med på sex man ikke vil og ikke liker er en creep. Skjønner ikke at du finner deg i dette. Du er litt dørmatte. Anonymkode: 89d4a...1ab
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #9 Skrevet 3. august 2020 Dette høres faktisk ikke bra ut! Jeg råder deg sterkt til å slutte å date ham. Sex er en viktig ting i forholdet, og skal være godt for begge. Og begge skal respekteres i et forhold. Og til slutt, du skal ville den andres beste. Det vil ikke han! Anonymkode: f6db9...818
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #10 Skrevet 3. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: I alle fall egoist. Jeg hadde ikke orket resten av livet med sex jeg ikke liker. Det er mye som kan skje i et forhold, hvor sexlivet endrer seg fordi det fysiske endrer seg hos partner. Men å bli tvunget til sex man ikke liker går ikke. Blir du noen gang kåt i det hele tatt når du vet hva som venter deg? Anonymkode: 6d391...b5b Nei, og det er akkurat det. Har i tillegg "gått ut i streik" på det området og tenker seriøst på å avslutte forholdet. Hadde trodd det skulle gå seg til, men ser veldig mørkt ut og jeg holder nok ikke ut stort lenger.. Anonymkode: fc669...379
Mr. Freeze Skrevet 3. august 2020 #11 Skrevet 3. august 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, og det er akkurat det. Har i tillegg "gått ut i streik" på det området og tenker seriøst på å avslutte forholdet. Hadde trodd det skulle gå seg til, men ser veldig mørkt ut og jeg holder nok ikke ut stort lenger.. Anonymkode: fc669...379 Hvorfor skal du "holde ut"?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #12 Skrevet 3. august 2020 1 time siden, Mr. Freeze skrev: Og hvorfor har du vært sammen med han i nesten et år? Vi har vært sammen i nesten 1 år, men tok nærmere 3 mndr før vi i det hele tatt hadde sex sammen. Så seksuelt har vi ikke holdt på 1 år, men likevel, jeg er lei dette greiene allerede. Skjønner jo at det ikke går å forhandle om noe som helst på soveromsavdelingen.. Anonymkode: fc669...379
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #13 Skrevet 3. august 2020 3 minutter siden, Mr. Freeze skrev: Hvorfor skal du "holde ut"? Jeg håpet han skulle forandre seg,eller se mine behov, derfor har jeg holdt ut, men grensen er nådd. Anonymkode: fc669...379
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #14 Skrevet 3. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei herregud. Hvis sex er mer tortur enn nytelse vil det aldri fungere! Anonymkode: 3580a...3e5 Nei, kom frem til det jeg også. Nå bor vi kkke sammen, så det er ikke sånn at vi har sex hver dag hele uken,det hadde jo aldri gått uansett, med de lystene han har. Men når vi har vært sammen, enten han her eller jeg hos han, så ender det som regel i krangel når det kommer til sex og det er utrolig kjedelig. Derfor har jeg den siste tiden bare unngått at vi besøker hverandre og tenker at jeg gjør det slutt, for det blir nok aldri annerledes på det ene området Anonymkode: fc669...379
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #15 Skrevet 3. august 2020 Han bryr seg tydeligvis ikke om deg. Hadde han gjort det, hadde han ønsket at du også skulle ha et godt sexliv. Hvorfor være med noen som ikke respekterer deg, dine ønsker og grenser? Anonymkode: 391db...6ed
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #16 Skrevet 3. august 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Han bryr seg tydeligvis ikke om deg. Hadde han gjort det, hadde han ønsket at du også skulle ha et godt sexliv. Hvorfor være med noen som ikke respekterer deg, dine ønsker og grenser? Anonymkode: 391db...6ed Nei, si det. Han har vært snill og raus på alle mulige andre områder, så jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd at det skulle bli så vanskelig på det ene området. Men jeg har fått mer enn nok allerede, så jeg er på vei ut av dette skeivfordelte forholdet. Anonymkode: fc669...379
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #17 Skrevet 3. august 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, si det. Han har vært snill og raus på alle mulige andre områder, så jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd at det skulle bli så vanskelig på det ene området. Men jeg har fått mer enn nok allerede, så jeg er på vei ut av dette skeivfordelte forholdet. Anonymkode: fc669...379 Er du sikker på det? Hvorfor lage denne tråden da? Anonymkode: b1e96...5ff
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #18 Skrevet 3. august 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Er du sikker på det? Hvorfor lage denne tråden da? Anonymkode: b1e96...5ff Fordi at noen ganger trenger man kanskje et lit spark for å fullføre helt. Anonymkode: fc669...379
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #19 Skrevet 3. august 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Er du sikker på det? Hvorfor lage denne tråden da? Anonymkode: b1e96...5ff Fordi at noen ganger trenger man kanskje et lit spark for å fullføre helt. Håper du går fra han. Han virker ikke god Anonymkode: b1e96...5ff
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #20 Skrevet 3. august 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Håper du går fra han. Han virker ikke god Anonymkode: b1e96...5ff Det skal jeg, grensen min er nådd for lengst og vi har en pause, han tror det er en pause, og det var også min plan i utgangspunktet , men kjenner at det er utrolig deilig å slippe de bekymringene som forholdet har medført, derfor så var tanken å bare avslutte helt før det går enda lengre tid. Anonymkode: fc669...379
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #21 Skrevet 3. august 2020 At han er homofob i tillegg er ikke akkurat positivt det heller. Anonymkode: 96b73...666
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #22 Skrevet 3. august 2020 Han har jo flere store røde flagg. Ene er sexen hvor han ikke har noe som helst fokus på din nytelse, kun hva han selv vil. Når han hele tiden forsøker å presse deg til å gjøre det han vil, som han vet du ikke ønsker å gjøre, da er han egentlig en overgriper. Det andre er hans voldsomme homofobi, som hun over nevner (er en del skaphomser som er der, så det hadde ikke forundret meg overhodet, siden han omtrent kun vil ha analsex). Og så er det egoismen hans. Dump ham jo før, jo heller. Anonymkode: afd93...f11
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #23 Skrevet 3. august 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: han er bare opptatt av analsex, bryr seg overhode ikke om noe annet. Jeg liker ikke så godt toeren, da jeg har født barn og er veldig plaget med hemoroider, men det driter han fullstendig i, for han vil ha ting på sin måte. Forelsket som bare det, men dette kan sette en stopper for hele forholdet, da seksuallivet er mer en utfordring enn nytelse, ihvertfall for meg, bare fordi han skal ha viljen sin. Er slik at jeg innimellom har lurt på om han egentlig er homofil, men når vi snakker om homofile menn, så er det bare avsky å finne. Eller kan det være at han bare er en kjempe egoist, hvor hans behov står aller først ? Snill på alle andre måter, men når det kommer til soverommet, så er det helt slutt på snillheten. Anonymkode: fc669...379 Hvorfor har du datet ham i et år. Egoist i senga er ikke akkurat noe man vil ha. De er gjerne egoister ellers også Anonymkode: 461a2...dec
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #24 Skrevet 3. august 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: han er bare opptatt av analsex, bryr seg overhode ikke om noe annet. Jeg liker ikke så godt toeren, da jeg har født barn og er veldig plaget med hemoroider, men det driter han fullstendig i, for han vil ha ting på sin måte. Forelsket som bare det, men dette kan sette en stopper for hele forholdet, da seksuallivet er mer en utfordring enn nytelse, ihvertfall for meg, bare fordi han skal ha viljen sin. Er slik at jeg innimellom har lurt på om han egentlig er homofil, men når vi snakker om homofile menn, så er det bare avsky å finne. Eller kan det være at han bare er en kjempe egoist, hvor hans behov står aller først ? Snill på alle andre måter, men når det kommer til soverommet, så er det helt slutt på snillheten. Anonymkode: fc669...379 1. Du vil da ikke være i et sånt forhold?!? 2. Forskning har vist at de som hater homofile mye oftere er skaphomo enn de som ikke bryr seg så mye eller et positive til homofili Anonymkode: 7cb31...39a
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #25 Skrevet 3. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: At han er homofob i tillegg er ikke akkurat positivt det heller. Anonymkode: 96b73...666 Skaphomo.. Anonymkode: b1e96...5ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå