Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #1 Skrevet 3. august 2020 Gjelder noen jeg er nær. Er nå gått så langt at jeg har et ansvar. Om jeg ønsker bare å lufte problemstillingen, ringer jeg barnevernet eller er det andre steder jeg kan benytte? Anonymkode: 1a432...18d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #2 Skrevet 3. august 2020 9 minutes ago, Anonym bruker said: Gjelder noen jeg er nær. Er nå gått så langt at jeg har et ansvar. Om jeg ønsker bare å lufte problemstillingen, ringer jeg barnevernet eller er det andre steder jeg kan benytte? Anonymkode: 1a432...18d Du kan ringe barnevernet og drøftet det anonymt Anonymkode: 8125a...089
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #3 Skrevet 3. august 2020 Ring og drøft det anonymt. Så er det opp til barnevernet å vurdere om det blir sak eller ikke. Jeg ringte nettopp inn bekymringsmelding selv. De virket veldig ryddige syns jeg. Anonymkode: 9de46...881
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 Du kan ringe og drøfte. Vi setter stor pris på at folk gjør det, siden det da er mulig å stille oppklarende spørsmål etc. og få et tydeligere bilde av bekymringen enn når vi bare mottar et anonymt brev f.eks. Alle barneverntjenester har noen som jobber med mottak av meldinger. Anonymkode: 966ae...f81
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 Ring anonymt. Ikke oppgi detaljer som kan gjøre at de kjenner deg igjen. La barnevernet finne ut av det😊 Flott at du tar ansvar Anonymkode: 16bda...384
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #6 Skrevet 3. august 2020 Hvor ikke er det? Anonymkode: 92e47...8fb
Anonym bruker Skrevet 3. august 2020 #7 Skrevet 3. august 2020 Vet ikke hva "det går i",men synes at nordmenn er helt hinsides og altfor kjappe med dømming av andre/ Anonymkode: 55eed...e0b
Anonym bruker Skrevet 4. august 2020 #8 Skrevet 4. august 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke hva "det går i",men synes at nordmenn er helt hinsides og altfor kjappe med dømming av andre/ Anonymkode: 55eed...e0b Synes du ikke det er en litt merkelig påpekning når du nettopp ikke vet hva det går i? Til opplysning: Det er slett ikke utbredt i Norge at folk sender ubegrunnede bekymringsmeldinger om smårusk. Tvert i mot. Det det går i er gjerne ting som fysisk vold, grov emosjonell mishandling, rusmisbruk og psykiatriske lidelser som påvirker omsorgsevnen i stor grad. Anonymkode: 966ae...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå