Gå til innhold

Stolt over å ha klart å spare 12200 kr siden januar!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har lite penger så ekstremt fornøyd. Hjalp at jeg var skadet i mange måneder og så corona etter det.  Hadde aldri klart det dersom ikke. 

Anonymkode: 6f215...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så bra, godt jobba! Har du et spesifikt sparemål?

Anonymkode: f7369...7fb

Takk. Veldig glad.  Vet at bilen må til EU godkjenning i februar og gjerne til ferie til neste sommer dersom ikke godkjenningen blir så ille. 

Anonymkode: 6f215...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk. Veldig glad.  Vet at bilen må til EU godkjenning i februar og gjerne til ferie til neste sommer dersom ikke godkjenningen blir så ille. 

Anonymkode: 6f215...d0e

Evt buffer. 

Anonymkode: 6f215...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra gjort! Vi har selv klart å spare de siste to månedene selv med ferie og permitteringer pga corona så er kjempe fornøyd! Håper å få spart nærmere 100.000 i løpet av ett år. Da blir jeg så stolt at jeg kollapser tror jeg siden vi har hatt overforbruk siden vi ble sammen for 11 år siden

Anonymkode: 3c798...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Veldig bra gjort! Vi har selv klart å spare de siste to månedene selv med ferie og permitteringer pga corona så er kjempe fornøyd! Håper å få spart nærmere 100.000 i løpet av ett år. Da blir jeg så stolt at jeg kollapser tror jeg siden vi har hatt overforbruk siden vi ble sammen for 11 år siden

Anonymkode: 3c798...763

Det er bra. Mye å spare 100.000 på et år. Kunne jeg bare drømme om. 

Anonymkode: 6f215...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har lite penger så ekstremt fornøyd. Hjalp at jeg var skadet i mange måneder og så corona etter det.  Hadde aldri klart det dersom ikke. 

Anonymkode: 6f215...d0e

Bra jobbet!! 😃 jeg betaler ned på kredittgjeld. Gleder meg til jeg kan klare å spare litt også! Må være deilig å ha hodet litt over vannet 😃

Anonymkode: dccb6...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Har ALDRI klart å spare før, og aldri hatt penger igjen på konto til neste lønningsdag, men nå er jeg ikke blakk - huzza! Det hjalp mye at jeg ordnet felles regningskonto til meg og mannen, og at vi bidrar slik at vi har omtrent like mye lommepenger etterpå (han tjener mye mer enn meg). Jeg har tilogmed råd til å kjøpe deg jeg trenger/ønsker til hjemmet, barna og meg selv (og litt til mannen), uten å måtte planlegge det i flere måneder... Så det viser seg at jeg nok har brukt mesteparten av pengene mine på mat til familien før (alltid blakk) selv om jeg hadde dårlig samvittighet for å bidra økonomisk. 

Anonymkode: 51230...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert jobba, det er godt å ha litt stående på konto til en gråværsdag! Sparing er vanskelig og krever disiplin, spesielt om man ikle har så mye til overs hver måned!

Anonymkode: e7b3a...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/3/2020 at 12:19 AM, Anonym bruker said:

Har lite penger så ekstremt fornøyd. Hjalp at jeg var skadet i mange måneder og så corona etter det.  Hadde aldri klart det dersom ikke. 

Anonymkode: 6f215...d0e

Oki....

Anonymkode: 2d2c3...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...