Gå til innhold

Hvis du og mannen krangler/diskuterer. Snakker han noen gang stygt til deg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Feks hvis dere ikke kommer noen vei eller blir enige eller du har rett. Kan han gå på utseendet eller personligheten din? Hvordan ender dere en krangel? Hvordan krangler dere? Jeg lurer på hva som er «normalt» 

Anonymkode: 7801d...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei - aldri! Vi har vært sammen i 10 år. 
vi går aldri på person, bare sak. Begge blir ofte lei seg. Vi ender med å prøve å forstå hverandre og si at vi skal jobbe med det som er problematisk. 

Anonymkode: fc845...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. Nå er det ikke ofte vi krangler, men han har aldri sagt noe stygt til meg. 

Vi kan krangle om sak men vi pleier ikke å trekke inn utseende eller personlighetstrekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt 50-årige liv har jeg aldri opplevd det i et forhold.

Som andre sier, diskuterer/krangler om sak, ikke utseende eller personlighetstrekk.

Om du opplever dette bør dere som et minimum gå i parterapi, Hi! Hvis det er noe som skjer ofte og over lang tid kan det også ses på som psykisk vold. Hva ellers gjør denne mannen som du ikke er komfortabel med? (jeg regner med at det er en del, for det å si slikt til en partner tyder ofte på flere problemer hos ham)

Anonymkode: e1d32...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eks'en gjorde det. Hele tiden. Rakket ned på meg for alt han kunne, var ingen ting med meg som var godt nok. Jeg sliter fortsatt med det nå flere år etter. 

Samboeren jeg har nå, har aldri sagt noe stygt til meg hverken i en krangel eller ellers i løpet av de 15 årene vi har vært sammen. Ganske deilig 😊

Anonymkode: ac745...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dessverre, altfor mange ganger, snakket stygt og gått på personligheten min. Vet hvor han skal trykke meg ned med mine mest sårbare sider. Noe som har gjort at jeg har mistet tilliten til han og føler ikke noe nærhet til han. 

Anonymkode: 17717...02a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke på utseende, men han kan nok komme med kommentarer på personlighetstrekk som han mener er negative. Han gir meg uansett følelsen av å være verdens største idiot hvis han er misfornøyd med min innsats, man trenger ikke nødvendigvis bruke ord :(

Anonymkode: 4e8d6...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, på våre over 20 år sammen har det aldri skjedd. 

Uhyre skjelden vi krangler da, går år mellom hver gang, men utseende, personlighet eller trusler om brudd pga uenighet har aldri skjedd. 

Anonymkode: b6836...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, selvfølgelig ikke! Jeg kunne aldri vært sammen med en som gjorde det. Vi har vært sammen i 24 år nå og har faktisk aldri kranglet slik at vi roper/skriker til hverandre, i høyden blir det irritert fresing, men mest snakker vi sammen hvis noe plager en av oss. 

Anonymkode: c5c29...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, på 10 år har det aldri skjedd. Det er noe jeg ikke aksepterer i et forhold. 

Anonymkode: 1fe3a...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Feks hvis dere ikke kommer noen vei eller blir enige eller du har rett. Kan han gå på utseendet eller personligheten din? Hvordan ender dere en krangel? Hvordan krangler dere? Jeg lurer på hva som er «normalt» 

Anonymkode: 7801d...103

What? 
nei, aldri! Hadde det skjedd så hadde han fått så det runga med to valg! Fortsette slik og bli kasta ut eller ta seg til de grader sammen og skjerpe seg!

 

 

Anonymkode: f2dd1...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Nå har vi aldri kranglet da. Bare vært uenige men aldri sinna uenig. Mannen min er aldri ufin mot noen. Verdens snilleste. 

Anonymkode: 04266...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri. Har vært sammen i 10år. 

Jeg kunne i starten bli ufin og bruke hersketeknikker, men han er knallhard og caller meg ut på det. Å bruke det er jo bare et tegn på at man har tapt diskusjonen, og ikke har mer ammunisjon i form av gode argumenter. 

Så nå diskuteres kun sak. Har vi noe å si på hverandres personlighet trekk feks så taes det evt opp rolig, aldri i diskusjon og krangel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har aldri sagt noe stygt om mitt ytre, og han går ikke etter personligheten min, da hadde han jo vært slem, men vi har til stadighet krangler der jeg får høre hva som er frustrerende ved ting jeg gjør eller ikke gjør. Det er ikke i et forsøk på å ramme, da. Sannsynligvis handler det mest av alt om at jeg sørger for at det som kunne ha vært en rolig og saklig samtale, utvikler seg til å bli en krangel, og så blir det den eneste måten han klarer å kommunisere budskapet sitt på. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjedd med min nåværende.
Eksen, derimot, ble en eks fordi han ikke kunne holde seg saklig, han måtte alltid begynne med diverse slag under beltestedet. «Nå ser du skikkelig rar ut i ansiktet» «Du er latterlig» «Alle i familien din er jo rablende gale» «Du er syk i hodet» «Du er unormal» «Du er psyko» osv. 

Anonymkode: 48012...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa en gang at jeg oppførte meg som et "jævla troll" og det hadde han helt rett i. Hadde pms fra en annen verden og "terroriserte" hele familien. Tok tak i det, og har ikke blitt kalt troll siden 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min, han jeg har barn med, kritiserte meg på utseende og kropp hvis han tapte en verbal diskusjon, hvor det viste seg at jeg hadde rett. Da ble han så ufin at det var helt forferdelig. Slet i mange år etter at det ble slutt. 

Anonymkode: de368...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri!! Verdens snilleste mann og ville aldri ha såra meg eller sunket med på det nivået. Håper dere kommer dere vekk fra skadelige forhold det er ikke bra for dere eller barna. Ingen som har respekt for og er glad i partneren sin holder på sånn. 

Anonymkode: b83f8...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Eksen min, han jeg har barn med, kritiserte meg på utseende og kropp hvis han tapte en verbal diskusjon, hvor det viste seg at jeg hadde rett. Da ble han så ufin at det var helt forferdelig. Slet i mange år etter at det ble slutt. 

Anonymkode: de368...9f7

Godt det er eks! 

Anonymkode: b83f8...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har aldri skjedd med min nåværende.
Eksen, derimot, ble en eks fordi han ikke kunne holde seg saklig, han måtte alltid begynne med diverse slag under beltestedet. «Nå ser du skikkelig rar ut i ansiktet» «Du er latterlig» «Alle i familien din er jo rablende gale» «Du er syk i hodet» «Du er unormal» «Du er psyko» osv. 

Anonymkode: 48012...bb6

Høres ikke mye frisk ut... Ingen skal finne seg i å bli behandla slik! 

Anonymkode: b83f8...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja dessverre, altfor mange ganger, snakket stygt og gått på personligheten min. Vet hvor han skal trykke meg ned med mine mest sårbare sider. Noe som har gjort at jeg har mistet tilliten til han og føler ikke noe nærhet til han. 

Anonymkode: 17717...02a

Kom deg vekk! Du fortjener bedre 

Anonymkode: b83f8...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, beef sister skrev:

Han har aldri sagt noe stygt om mitt ytre, og han går ikke etter personligheten min, da hadde han jo vært slem, men vi har til stadighet krangler der jeg får høre hva som er frustrerende ved ting jeg gjør eller ikke gjør. Det er ikke i et forsøk på å ramme, da. Sannsynligvis handler det mest av alt om at jeg sørger for at det som kunne ha vært en rolig og saklig samtale, utvikler seg til å bli en krangel, og så blir det den eneste måten han klarer å kommunisere budskapet sitt på. 

 

 

 

Det er å gå etter personlighet. Unner dere som har dårlige menn noe bedre. En som elsker behandler ikke dama sånn. Krangel skal gå på sak og ikke person. 

Anonymkode: b83f8...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Anonym bruker said:

Det er å gå etter personlighet. Unner dere som har dårlige menn noe bedre. En som elsker behandler ikke dama sånn. Krangel skal gå på sak og ikke person. 

Anonymkode: b83f8...fd8

Nei, det er ikke å gå etter personlighet, og nei, det er heller ingen dårlig mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...