Gå til innhold

Norskeanmerkninger på Instagram


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en gutt som skal begynne i 7.klasse denne høsten, og idag kom jeg over denne kontoen på Instagram. Går ut ifra at dette er anmerkninger som ungdommer på ungdomsskolen har fått? Jeg ble så urolig av tanken på at min gutt skal leve med sånne tilstander om bare ett år. Jeg er sjokkert over oppførselen til disse barna, både mot lærere og hverandre. 
 

«Kastet en annen elev ut av vinduet i andre etasje»

»Sparket medelev i skrittet så han måtte på legevakta»

«Tisset i kaffekopp til læreren»

Er dette reelle ting, ekte anmerkninger? Eller er det sendt inn bare for gøy? Er hundrevis av slike i større og mindre alvorlighetsgrad på den siden..

Anonymkode: 825d1...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har en gutt som skal begynne i 7.klasse denne høsten, og idag kom jeg over denne kontoen på Instagram. Går ut ifra at dette er anmerkninger som ungdommer på ungdomsskolen har fått? Jeg ble så urolig av tanken på at min gutt skal leve med sånne tilstander om bare ett år. Jeg er sjokkert over oppførselen til disse barna, både mot lærere og hverandre. 
 

«Kastet en annen elev ut av vinduet i andre etasje»

»Sparket medelev i skrittet så han måtte på legevakta»

«Tisset i kaffekopp til læreren»

Er dette reelle ting, ekte anmerkninger? Eller er det sendt inn bare for gøy? Er hundrevis av slike i større og mindre alvorlighetsgrad på den siden..

Anonymkode: 825d1...8d2

Det er bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Låste lærer inne på grupperom og stakk av med håndtaket". Denne er reell, skrevet av meg selv, men det var ikke så ille som det høres ut som, og selve anmerkningen ble formulert slik for å bli mest mulig morsom.

Anonymkode: be64a...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

"Låste lærer inne på grupperom og stakk av med håndtaket". Denne er reell, skrevet av meg selv, men det var ikke så ille som det høres ut som, og selve anmerkningen ble formulert slik for å bli mest mulig morsom.

Anonymkode: be64a...ca7

Hva var det du gjorde da? Låste en lærer inne uten å stikke av med håndtaket?

På hvilken måte er det morsomt å være rasshøl mot andre mennesker?

Anonymkode: 71934...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva var det du gjorde da? Låste en lærer inne uten å stikke av med håndtaket?

På hvilken måte er det morsomt å være rasshøl mot andre mennesker?

Anonymkode: 71934...c38

De var to gutter på 17 år, utrolig empatiske og hyggelige gutter, men også uvanlig full av spillopper for alderen. De hadde spurt etter en kompis som de hadde en pågående prank-situasjon med og fått vite at han var på det aktuelle grupperommet, så de bestemte seg for å låse døren på tull akkurat lenge nok til at han skulle komme for sent til timen (som begynte 1-2 min senere). Derimot visste de ikke at jeg også var i grupperommet, siden den aktuelle eleven hadde bedt om en samtale med meg. Da de låste, viste det seg at hele greien rundt lås og håndtak var løs og rett og slett falt av. Litt i panikk tok de opp håndtaket og tok det med seg mens de løp for å finne vaktmesteren. 

Alt ordnet seg på få minutter og de sa unnskyld mange ganger, men jeg forklarte dem at jeg selvfølgelig måtte gi en anmerkning for dette. Siden vi hadde en god og humoristisk tone, formulerte jeg anmerkningen slik som jeg gjorde, til deres enorme fornøyelse. De viste den til alle som ville se og mente at det var den kuleste anmerkningen noen sinne.

Anonymkode: be64a...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...