Gå til innhold

Er ikke dette litt rart?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jobber som tannhelsesekretær, deltid. Har også ekstra jobb som servitør/bartender, ikke fastvaker. Har tatt vakter nå i ferien. Så snakket jeg med sjefen min, tannlegen. Hun sier har jeg ikke kan ta ekstra vakter når det er 10 dager igjen av ferien min, må ha en slags karantene før jeg er tilbake på klinikken. I og for seg greit det, men det er han som ikke vil ansette meg 100%. Så synes det er litt rart, hvor skal jeg hente de ekstra pengene da?

Så forteller han at de skal i dyrepark, bo på hotell, ut på middag med venner osv osv. De skulle får feriegjester fra sørpå. Fristet å si at han også burde sette seg selv i karantene etterpå. 

Restauranten jeg jobber på følger alle smitteværnsregler. Ekstra folk på jobb slik at vaktleder kan gå og passe på at reglene blir fulgt.

Er ikke det litt rart å forlange?

Anonymkode: 5af67...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kan ikke han bestemme. 

Anonymkode: 53070...029

Er det jeg også tenker. Så lenge jeg holder meg til alle smitteværns regler og følger alle råd så har jeg mitt på det tørre. 

Forstår jo at han tenker slik, men føler han dummer seg litt ut. Med tanke på at han utsetter seg for større smitterisiko med sine sommerferie planer.

Anonymkode: 5af67...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...