Gå til innhold

Hva hadde du gjort hvis


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen din satt og filmet deg i skjul da dere var hos venner og drakk alkohol. For å ha et slags «bevis» på at du ble brisen/full og gjorde narr av deg etterpå? 

Anonymkode: 820eb...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde blitt rasende. 

Hadde virkelig lurt på hva som var agenda hans med filmingen, og hvilken glede han har av å være en så barnslig neandertaler. 

Og helt klart revurdert forholdet, siden jeg ikke har noen interesse av å være sammen med en mobbende "tenåring"

Endret av frk Nilsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt sjokkert. Å smugfilme er verre enn å lese andres dagbøker. I tillegg er det kriminelt.

Anonymkode: 8b090...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lurt veldig på hvorfor jeg var i et forhold med en så umoden drittsekk som viste meg så lite respekt... og så hadde jeg nok trolig gjort det slutt, såsant dette ikke var det eneste øyeblikket hans med "bevisstløshet" i forholdet - men det regner jeg det ikke er hos dere, Hi?

Hva annet uakseptabelt har han gjort?

Anonymkode: ffd8e...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mannen din satt og filmet deg i skjul da dere var hos venner og drakk alkohol. For å ha et slags «bevis» på at du ble brisen/full og gjorde narr av deg etterpå? 

Anonymkode: 820eb...ca6

Da hadde jeg tenkt at det var en grunn til det... Kanskje gått i meg selv... 

Anonymkode: 73299...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da hadde jeg tenkt at det var en grunn til det... Kanskje gått i meg selv... 

Anonymkode: 73299...183

Det du sier her er slikt som psykisk voldelige menn gjerne sier til sine kvinner. Eller som kvinner som sliter med eget selvbilde og som gjerne er blitt psyket ned over tid, sier...

Om His mann mener hun drikker for mye eller ikke greier å oppføre seg når hun drikker, da skal man forvente av en voksen mann at han sier dette til henne på en seriøs og ordentlig måte. Om han mener at hun oppfører seg uakseptabelt når hun drikker så må han også sette tydelige grenser for hva som er ok for ham og hva han kan leve med og ikke. Om han mener hun har et alkoholproblem må han ta det opp på en ordentlig måte også. Hvis det var slik at han mente at HI oppførte seg uakseptabelt i fylla og HI hadde benektet det, da kunne det kanskje forsvart at han filmet henne for å vise henne når hun ble edru - men heller ikke dette gjør han.

Han velger å filme henne for å gjøre narr av henne i ettertid. Det er psykisk vold, det er overlagt og det er planlagt nedpsyking av Hi. Det er ikke His feil at mannen er en umoden drittsekk.

Anonymkode: ffd8e...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av mine menn har oppført seg slik. Mannen min hadde ALDRI I LIVET filmet meg i smug. Det er så lavmål. Han høres veldig usikker og noget spesiell ut. HADDE mannen min gjort noe slik, hadde jeg sagt at skjer dette igjen er ekteskapet game over. 

Anonymkode: ba725...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I hvilke andre situasjoner har han filmet meg?", hadde jeg tenkt. Hadde krevd å få gå igjennom tlf og pc og deretter slått opp. 

Anonymkode: 26922...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da hadde jeg tenkt at det var en grunn til det... Kanskje gått i meg selv... 

Anonymkode: 73299...183

Det samme tenker jeg. Du skriver brisen/full. Er du av typen som sier at du bare var litt brisen, mens du egentlig var full og dreit deg ut?

Anonymkode: e6949...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mannen har sagt til deg i årevis at du blir for full og ubehageg når du drikk og du har nekta å tru det/gjere noko med problemet kunne ein kanskje muligens tenke seg at mannen var heilt fortvila og derfor gjorde noko dumt og overilt for å få deg til å forstå. Og sjølv då hadde det vore uakseptabelt. Men har ei kjensle av at det ikkje er tilfelle. Eg hadde kasta han ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det du sier her er slikt som psykisk voldelige menn gjerne sier til sine kvinner. Eller som kvinner som sliter med eget selvbilde og som gjerne er blitt psyket ned over tid, sier...

Om His mann mener hun drikker for mye eller ikke greier å oppføre seg når hun drikker, da skal man forvente av en voksen mann at han sier dette til henne på en seriøs og ordentlig måte. Om han mener at hun oppfører seg uakseptabelt når hun drikker så må han også sette tydelige grenser for hva som er ok for ham og hva han kan leve med og ikke. Om han mener hun har et alkoholproblem må han ta det opp på en ordentlig måte også. Hvis det var slik at han mente at HI oppførte seg uakseptabelt i fylla og HI hadde benektet det, da kunne det kanskje forsvart at han filmet henne for å vise henne når hun ble edru - men heller ikke dette gjør han.

Han velger å filme henne for å gjøre narr av henne i ettertid. Det er psykisk vold, det er overlagt og det er planlagt nedpsyking av Hi. Det er ikke His feil at mannen er en umoden drittsekk.

Anonymkode: ffd8e...d03

Psykisk vold? Nå overdriver du veldig her.

Anonymkode: 46808...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Psykisk vold? Nå overdriver du veldig her.

Anonymkode: 46808...a09

Nei, det er da helt sant. Mobbing og latterliggjøring er en psykisk vold.

Anonymkode: 8b090...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på. Mulig mannen har prøvd å ta opp alkoholmisbruk og dårlig oppførsel i fylla mange ganger, og ikke vet annen råd enn å bevise det for kona enn å la henne få se det selv, i edru tilstand. Jeg syns absolutt ikke det er psykisk vold eller noe. Jeg har kjent en del folk, som kanskje hadde hatt godt av å se seg selv i fylla. Kanskje de da hadde skjønt hvorfor folk etterhvert tok avstand fra dem og ikke ville ha noe å gjøre med dem.

Anonymkode: bf21a...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her. Jeg drikker alkohol kanskje tre ganger i året og var ikke i nærheten av å være overstadig beruset. Han gjorde det fordi han ikke liker at jeg er «full» og ville ta meg på at som han sa «du sier du ikke blir full, men se på dette, haha, se du snøvler jo». Og det gjorde jeg ikke, jeg var brisen, thats it

Anonymkode: 820eb...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

HI her. Jeg drikker alkohol kanskje tre ganger i året og var ikke i nærheten av å være overstadig beruset. Han gjorde det fordi han ikke liker at jeg er «full» og ville ta meg på at som han sa «du sier du ikke blir full, men se på dette, haha, se du snøvler jo». Og det gjorde jeg ikke, jeg var brisen, thats it

Anonymkode: 820eb...ca6

For en kronidiot! Regner med han selv er avholds siden han ikke liker at du drikker? Eller er det flere ting han forsøker å kontrollere deg på, for dette høres ut som en av den typen...

Anonymkode: c4912...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI her. Jeg drikker alkohol kanskje tre ganger i året og var ikke i nærheten av å være overstadig beruset. Han gjorde det fordi han ikke liker at jeg er «full» og ville ta meg på at som han sa «du sier du ikke blir full, men se på dette, haha, se du snøvler jo». Og det gjorde jeg ikke, jeg var brisen, thats it

Anonymkode: 820eb...ca6

Da er det laaaangt over streken! 

Anonymkode: bf21a...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...