Gå til innhold

Mannen slurpar når han et suppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og eg prøvar alt eg kan og oppdrive litt raushet og ikkje irritere meg. Men eg er visst blitt ein klisjé som irriterer seg over alt. (til mitt forsvar høyrest det ut som han leikar støvsugar og prøvar å få i seg suppe med vakum.) har sagt det til mange gangar, og elles er han ein ganske fin fyr,  så tenkjer eg må berre la det gå. Men sidan eg er veldig flink å finne feil på folk, og ganske dårleg på å la det ligge strevar eg. Korleis unngå å bli ei masekråke og petimeter? (hadde eg i det minste vore i nærleiken av plettfri sjølv. Men eg har nok av svin på skogen og ugler i mosen sjølv...) 

Anonymkode: 7d965...c2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har et snev av misofoni? ;)

Kanskje mannen din vil være litt mer mottakelig for å endre akkurat dette hvis han forstår at det er virkelig at man kan reagere så mye på akkurat en slik lyd? Hvis han er litt nerd, eller bare har en faktaorientert mannehjerne, så vil han kanskje ta til seg dette: https://forskning.no/hjernen-psykiske-lidelser/blir-du-sint-av-smatting-kremting-og-tunge-pust/366021

Anonymkode: d62eb...5ea

Skrevet

Jepp, min også... 🤪 Det er HELT forferdelig... 😖 Kommer på det hver gang vi har suppe til middag. Jeg har ikke klart å få ham til å slutte så har ingen gode råd, dessverre... 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje du har et snev av misofoni? ;)

Kanskje mannen din vil være litt mer mottakelig for å endre akkurat dette hvis han forstår at det er virkelig at man kan reagere så mye på akkurat en slik lyd? Hvis han er litt nerd, eller bare har en faktaorientert mannehjerne, så vil han kanskje ta til seg dette: https://forskning.no/hjernen-psykiske-lidelser/blir-du-sint-av-smatting-kremting-og-tunge-pust/366021

Anonymkode: d62eb...5ea

Ja har tenkt på det faktisk!!!! Skal vise det til han! 

Skrevet

Mannen min også! Jeg må gå ut av rommet, jeg orker ikke å høre på det. 

Skrevet

Ikke lag suppe til middag!

Anonymkode: 03c83...337

Skrevet

...og når han drikker te...jeg blir så irritert! Men utenom det er han er fin fyr, så jeg unngår å la det velte lasset. Men han drikker te hver kveld!!

Skrevet

Når man slurper kjenner man smakene bedre. Lag vond mat. Da smaker den mindre vondt om han dropper slurpingen.

Anonymkode: c092d...d51

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke lag suppe til middag!

Anonymkode: 03c83...337

Han lagar middag, ka ikkje godt nekte han å lage suppe🤣

Skrevet
8 timer siden, Bjæk skrev:

Jepp, min også... 🤪 Det er HELT forferdelig... 😖 Kommer på det hver gang vi har suppe til middag. Jeg har ikke klart å få ham til å slutte så har ingen gode råd, dessverre... 

Nei, har i sett at eg berre må jobbe med meg sjølv her... Men eg erkje så godt til det kjenner eg! 

Skrevet
2 timer siden, amandine skrev:

...og når han drikker te...jeg blir så irritert! Men utenom det er han er fin fyr, så jeg unngår å la det velte lasset. Men han drikker te hver kveld!!

Huff, nei ein vil jo ikkje lage skilsmissebarn pga litt slurping...berre kanskje akkurat når det pågår🤣

Skrevet

Sett deg en annen plass å spis til hak skjønner det 

Anonymkode: e941a...89d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...