Gå til innhold

Tegn på forelskelse?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. 
 

Har datet en fyr noen ganger nå og vi har hatt sex. Vi er begge ganske opptatt og har ikke sett hverandre så ofte. 
Han er ikke typen til å uttrykke følelsene sine med ord og vi tekster ikke så mye, men får som regel snap på morgningen og noen få spørsmål/random snap i løpet av dagen. 
Jeg er ny på dette med dating da jeg har vært i et langvarig forhold tidligere og er nysgjerrig på hva han virkelig føler og hva signalene han sender når vi er sammen betyr.

Det føles som om han uttrykker seg mye mer når vi er sammen. Han skriver alltid at jeg er så søt når jeg sender bilder. Han gir lange klemmer og klemmer meg nesten i hjel når vi først ses. Han sitter bak meg og holder meg godt mens han lukter på håret mitt og kroppen min. Han kysser meg der han får til og går virkelig inn for å tilfredsstille meg seksuelt. Han hører på det jeg sier og husker ting jeg har fortalt han. Han forteller meg om tidligere forhold og tidligere opplevelser osv. Han holder hender ute, lager mat til meg når vi er sammen og nå har han nevnt å ta meg med for å treffe vennen hans. 
 

Føles veldig godt å være sammen med han, men blir forvirret da han ikke uttrykker hva han føler når vi ikke er sammen, og syns det er for tidlig å pushe på med spørsmål om oss. 
 

Så dere erfarne damer, hva tenker dere? 

Anonymkode: c1480...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke forrvirret når vi er sammen, men så blir det så stille og uten «kjærlighetserklæringer» når vi ikke er sammen. Det jeg kan se det på er kroppsspråket hans, men så lurer jeg på om det kun er for sex 🙈 Men da hadde han kanskje ikke vært så kosete når vi er sammen? Han sniffer meg og klemmer meg nesten så jeg moses 😄

Anonymkode: c1480...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at hvis du undrer er det noe rett i det du tror. 
 

Av erfaring så er menn veldig på når man ikke ses dersom dersom de er interessert. 
Vil treffes så ofte som mulig, ha en samtale via meld eller per tlf ila dagene.

er det kun sex så er det ofte meldinger uten «samtale» type som du skriver bilder kommenteres eller sendes uten «samtaleflyt» om du skjønner hva jeg mener. Mange er også i full kjærestemodus når man da treffes. 
 

vært borte i begge deler, og har møtt en i den nederste eksempelet mitt som var intr i å være kjæreste, men han kunne ikke finne helt ut av det tror jeg så jeg gav han opp. Forholdet hadde ikke akkurat noen progresjon. 

 

Anonymkode: 47bbf...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for innspill damer :) Etter den siste kommentaren så bestemte jeg meg å komme til bunns i det. 
 

Han sa at han syns jeg er spesiell, søt, smart, snill og perfekt. At han liker meg og min personlighet godt men at han er usikker fordi jeg har barn fra før (selv om jeg opplyste om dette med engang) mens han ikke har det.
Han visste ikke hvordan det ville bli dersom vi skulle finne på å få barn og at jeg hadde mine fra før. 

Jeg kan forstå det da han er litt yngre enn meg, midt i 20 åra uten barn eller samboerskap bak seg. 

Valgte å avslutte hele greia da jeg ikke kan gjøre noe med det og vi har tydeligvis forskjellige ønsker for fremtiden :) Dersom han likte meg så godt, men er usikker pga dette så er det hans tap.

Har ikke energi eller tid til å investere følelser for denne fyren når han ikke vet om dette er noe for han i lengden. 
 

Han avsluttet med å si at det er vanskelig å finne noen som meg og et hjerte 🙄

Anonymkode: c1480...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...