Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Det er noen sladre kjærringer i nabolaget som ikke ser seg selv. Ei snakker om at gutten( 12 år) til min nabo er bortskjemt og får alt han vil. De siste 2 årene har han fått: hoverbord, laptop, Nintendo Switch, wr briller, ny tv(7000 kr) til rommet og elektrisk sparkesykkel. Denne kjærringa som snakker om denne naboen har en gutt på samme alder. Hva har han fått de siste 2 årene: akkurat det samme, men en Samsung s9 istedet for tv. Hva er det med folk som må snakke om andre og ikke ser seg selv ? Anonymkode: 51dda...27c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Er det ikke bare å si det? "Det er jo mer eller mindre identisk det samme som du har fortalt at din gutt har fått disse to årene. Hvorfor er det bedre når din gutt får det enn andre barn?" Anonymkode: 4c90a...08c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Her i Norge er det veldig vanelig, dessverre. Det at folk bare ser feil på andre og ser på seg selv som feilfrie. Anonymkode: 20991...d29
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 Hva tenker du at du går ut av dette innlegget? Anonymkode: 5eeb4...e58
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 Skal jammen si du også har oversikt over nabobarna... Anonymkode: dbc7e...a1b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skal jammen si du også har oversikt over nabobarna... Anonymkode: dbc7e...a1b Har oversikt pga hun fortalte meg det. Ellers hadde jeg ikke vist hva naboungene har. Og jeg bryr meg ikke Anonymkode: 51dda...27c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Her i Norge er det veldig vanelig, dessverre. Det at folk bare ser feil på andre og ser på seg selv som feilfrie. Anonymkode: 20991...d29 Har du noe empiri på at dette er mer vanlig i Norge enn i andre land? Anonymkode: 42775...56d
sug lut Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er noen sladre kjærringer i nabolaget som ikke ser seg selv. Ei snakker om at gutten( 12 år) til min nabo er bortskjemt og får alt han vil. De siste 2 årene har han fått: hoverbord, laptop, Nintendo Switch, wr briller, ny tv(7000 kr) til rommet og elektrisk sparkesykkel. Denne kjærringa som snakker om denne naboen har en gutt på samme alder. Hva har han fått de siste 2 årene: akkurat det samme, men en Samsung s9 istedet for tv. Hva er det med folk som må snakke om andre og ikke ser seg selv ? Anonymkode: 51dda...27c Hva er det med folk som veit sånt om naboene sine, tro? Splint og bjelke, HI, splint og bjelke. (Og så kan man jo undres hva det er med de som skriver KJERRING med Æ... Men dem er det sjelden håp for.)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2020 #9 Skrevet 2. august 2020 3 timer siden, sug lut skrev: Hva er det med folk som veit sånt om naboene sine, tro? Splint og bjelke, HI, splint og bjelke. (Og så kan man jo undres hva det er med de som skriver KJERRING med Æ... Men dem er det sjelden håp for.) Du må være den mest patetiske kjerringa her inne! Har aldri sett noen som klarer å spy så mye dritt som deg! Du er som regel nedlatende i svarene dine til alle. Ser ut som du tror veldig godt om deg selv og ser ned på de fleste andre mennesker. Du må være et mennekse veldig få liker tror jeg. Du tror du er så tøff i trynet, men du virker rett og slett som et patetisk menneske som prøver iherdig å hevde deg som en "tøffing" med å være en "mobber" her inne. Lurer på om du er sånn i det daglige også, men tror kanskje du egentlig har det forferdelig med deg selv og så må du inn her og spy ut av deg alt det du ikke tør når du er ansikt til ansikt med noen. En sånn typisk feiging som smiler foran noen og ikke tørr si meninga si. Og du, haha, du må gjerne svare på dette, men jeg kommer ikke til å lese det, for det som kommer ut av "munnen" på deg, er helt uten betydning for meg. Ønsker deg en fortsatt fin kveld 🙂 Anonymkode: db7f0...26a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå