Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Sønnen min på 16 år skal ta teoriprøva på moped på mandag. Mannen har i ca en måneds tid hatt kontakt med en på 18 år for å kjøpe mopeden hans. Har ikke kunnet hente den før pga at han skulle fikse diverse ting på mopeden. På mandag sa 18 åringen i fra om at sykkelen var ferdig fikset. Siden da har mannen ringt og sendt mld for å avtale henting denne uka. Han får ikke svar når han ringer og ikke på mld. Han har prøvd å ringe tre nr. som står registrert på faren til denne gutten, men kommer rett til tlfsvarer. Og sønnen min har jo nå gledet seg til å få kjørt på mandag hvis han står på prøva. Hadde jo kjøp og sett etter en annen moped hvis vi hadde visst det skulle bli sånn. Og nå er jeg så forbanna for at selger ikke svarer. Vet ikke om det er noe å få gjort, men jeg får lyst til å true med å anmelde han. Men, er vel ikke ulovlig det han driver med sikkert. Vi har jo ikke betalt noe enda. Er det noe vi kan gjøre? Anonymkode: d869f...59b
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 I rettens øyne er det ikke så mye du får gjort. Dessverre. Anonymkode: a28c9...194
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Så lenge dere ikke har betalt, er det nok ikke mye å gjøre. Om det er via en annonse på f.eks finn, kan dere kanskje rapportere selger. Anonymkode: 50ee3...032
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 Du har ingenting å sutre for når du ikke har betalt en eneste krone!! Anonymkode: 47166...904
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 Hjelpes - håper sønnen din ikke har arvet ditt temperament, HI, når han skal ut i trafikken! Forbanna og anmeldelse når vi er midt i ferietiden og selger ikke har gjort noe ulovlig og dere ikke har betalt ei krone... du trenger å få litt perspektiver, HI. At gullungen ev. ikke får kjørt egen moped mandag er kanskje litt kjipt for han, men virkelig ikke verdens undergang eller noe å klikke så fullstendig som du synes å gjøre. Anonymkode: df660...333
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 Move on. Finn en annen moped! Anonymkode: 3eebb...055
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 Det kan jo ha skjedd noe? Både med 18 åringen eller i familien hans? Anonymkode: b4405...b98
beef sister Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 Hva jeg hadde gjort? Ingen verdens ting. Han har ikke akkurat svindlet deg, så hva skal du anmelde ham for? Sønnen din overlever helt sikkert uten moped i noen uker til.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #9 Skrevet 1. august 2020 Gjøre videre? Ingen verdens ting. Kjipt, men sånn er det. Kjøp en annen på Finn. Kan ikke tvinge noen til å selge deg noe 😅😂😂😂 Anonymkode: 802ec...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå