Gå til innhold

Hva er greia med tempen på snap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det fint vær her og alle som en av mine venner på snap om bor i i samme fylke har lagt ut bilde av kaffen med gradene, hagen med gradene, blå himmel med gradene. Er man så despo etter å vise at det faktisk er en normal sommerdag? 

Anonymkode: 9d961...e7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tydligvis?

Er dette et oppriktig spørsmål? Eller vil du bare kritisere litt?

Anonymkode: 9b639...4fb

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I dag er det fint vær her og alle som en av mine venner på snap om bor i i samme fylke har lagt ut bilde av kaffen med gradene, hagen med gradene, blå himmel med gradene. Er man så despo etter å vise at det faktisk er en normal sommerdag? 

Når det er dårlig vær, så legger nesten ingen ut snap. Men når sola kommer så renner det inn med snapper 😃

Anonymkode: fc8ac...2cd

Skrevet

Dette er jo ikke akkurat nytt, og det er ikje bare på snap.. Facebook story også.. Har vært en helt vanlig ting å se i flere år. Så tenker heller at du har vært litt skånet fra dette

Anonymkode: 424cb...f37

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men her får jeg en ekstra boost (les: klarer å åpne mer enn et øye) om jeg våkner til en lovende sommerdag. I dag stod jeg opp kl 7 til strålende sol, lovende grader og blikkstille vann😍

Men jeg poster ikke slike bilder likevel altså, nyter det for meg selv. Og synes andres slike bilder også er lite interessante. Men langt mer interessante enn konsertsnapper😣

Skrevet

Hva med å ikke irritere seg over alt mulig? 

Anonymkode: 4b865...a45

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den viser hvor kaldt det er på vinteren også. 

Anonymkode: de8d9...668

Skrevet

Hva er greia med å ha snap når bruken av det irriterer så mye?

Anonymkode: 9b639...4fb

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tipper du er den kjipe og sære i venninnegjengen som alltid har noe å klage over... Som er kronisk negativ til det meste... 

Skrevet

Jeg synes det er koselig at folk legger ut jeg. 😊 Jeg skjønner ikke at folk orker å bruke energi på hva andre gjør/ikke gjør. 

Anonymkode: 2694e...531

Skrevet

Sånn har det vært i mange år, før var det instaweather. 

Anonymkode: 36b4e...49a

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tipper du er den kjipe og sære i venninnegjengen som alltid har noe å klage over... Som er kronisk negativ til det meste... 

Tipp i vei du - men ikke vent på gevinsten 😂😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...