Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 I dag er det fint vær her og alle som en av mine venner på snap om bor i i samme fylke har lagt ut bilde av kaffen med gradene, hagen med gradene, blå himmel med gradene. Er man så despo etter å vise at det faktisk er en normal sommerdag? Anonymkode: 9d961...e7c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Tydligvis? Er dette et oppriktig spørsmål? Eller vil du bare kritisere litt? Anonymkode: 9b639...4fb
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: I dag er det fint vær her og alle som en av mine venner på snap om bor i i samme fylke har lagt ut bilde av kaffen med gradene, hagen med gradene, blå himmel med gradene. Er man så despo etter å vise at det faktisk er en normal sommerdag? Anonymkode: 9d961...e7c Når det er dårlig vær, så legger nesten ingen ut snap. Men når sola kommer så renner det inn med snapper 😃 Anonymkode: fc8ac...2cd
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 Dette er jo ikke akkurat nytt, og det er ikje bare på snap.. Facebook story også.. Har vært en helt vanlig ting å se i flere år. Så tenker heller at du har vært litt skånet fra dette Anonymkode: 424cb...f37
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 Nå vet ikke jeg hvor du bor, men her får jeg en ekstra boost (les: klarer å åpne mer enn et øye) om jeg våkner til en lovende sommerdag. I dag stod jeg opp kl 7 til strålende sol, lovende grader og blikkstille vann😍 Men jeg poster ikke slike bilder likevel altså, nyter det for meg selv. Og synes andres slike bilder også er lite interessante. Men langt mer interessante enn konsertsnapper😣
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 Hva med å ikke irritere seg over alt mulig? Anonymkode: 4b865...a45
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: I dag er det fint vær her og alle som en av mine venner på snap om bor i i samme fylke har lagt ut bilde av kaffen med gradene, hagen med gradene, blå himmel med gradene. Er man så despo etter å vise at det faktisk er en normal sommerdag? Anonymkode: 9d961...e7c Den viser hvor kaldt det er på vinteren også. Anonymkode: de8d9...668
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 Hva er greia med å ha snap når bruken av det irriterer så mye? Anonymkode: 9b639...4fb
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #9 Skrevet 1. august 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: I dag er det fint vær her og alle som en av mine venner på snap om bor i i samme fylke har lagt ut bilde av kaffen med gradene, hagen med gradene, blå himmel med gradene. Er man så despo etter å vise at det faktisk er en normal sommerdag? Anonymkode: 9d961...e7c Tipper du er den kjipe og sære i venninnegjengen som alltid har noe å klage over... Som er kronisk negativ til det meste... Anonymkode: de8d9...668
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #10 Skrevet 1. august 2020 Jeg synes det er koselig at folk legger ut jeg. 😊 Jeg skjønner ikke at folk orker å bruke energi på hva andre gjør/ikke gjør. Anonymkode: 2694e...531
Anonym bruker Skrevet 2. august 2020 #11 Skrevet 2. august 2020 Sånn har det vært i mange år, før var det instaweather. Anonymkode: 36b4e...49a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2020 #12 Skrevet 2. august 2020 20 timer siden, Anonym bruker skrev: Tipper du er den kjipe og sære i venninnegjengen som alltid har noe å klage over... Som er kronisk negativ til det meste... Anonymkode: de8d9...668 Tipp i vei du - men ikke vent på gevinsten 😂😂😂😂 Anonymkode: 9d961...e7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå