Gå til innhold

BH til store pupper. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 172 veier 80 kg og har ca F-cup. Hvor kjøper du bh? Jeg HATER disse du får i kjedebutikker. De jeg har prøvd. Jeg må ha en myk og elastisk bh som ikke gnager. Med litt bred stropp som ikke gnager seg inn i flesket. I tillegg er det vanskelig å finne stor nok cup. Kjøpt endel på Triumph og vært fornøyd med de men er så langt til butikken. Tips?

Anonymkode: a061c...db4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med change, men du må i en butikk å prøve for de har litt spesielle størrelser. 

Du kan kjøpe på nett når du har fått riktig størrelse og passform i butikk da. 

Anonymkode: 63a5f...ef0

Skrevet

Jeg kjøper på Change, kan ikke bruke BH fra kjedebutikkene. Bruker 70G

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er veldig fornøyd med change, men du må i en butikk å prøve for de har litt spesielle størrelser. 

Du kan kjøpe på nett når du har fått riktig størrelse og passform i butikk da. 

Anonymkode: 63a5f...ef0

Har ingen butikk i nærheten. Venninna mi kjøpte der sist og fikk endret størrelse helt mot Triumph. Ned i cm og opp i cup. Er nok lurt å prøve først da ja. 😊

Anonymkode: a061c...db4

Skrevet

Bruker og Change. Er 167 cm og 68 kg. Bruker 75H.

Anonymkode: 07346...402

Skrevet

Hvis du vil ha billige og gode, så kan jeg anbefale minimizer BH fra bonprix.

Anonymkode: 33819...6e9

Skrevet

Jeg elsker bh'er fra Abecita.  

Også fornøyd med Love-serien fra Lindex.  

Men bher må vel prøves... Jeg synes det er mange bher som ikke har riktig passform for meg. 

Anonymkode: adf15...370

Skrevet

Mest fornøyd med triumph. Du kan bestille på nett om du vet str din 👍

Anonymkode: 4adf1...69e

Skrevet

Bravissimo bør du sjekke ut.

Anonymkode: 3b428...cfc

Skrevet

Jeg har ikke så store pupper, men litt ukurant størrelse (65D). Gikk til undertøysbutikk og prøvde Marie Jo bh. Nå kan jeg ikke gå med noe annet! Mitt tips er å oppsøke en butikk der de virkelig kan dette og få hjelp! 

Anonymkode: 208d1...037

Skrevet

Jeg har dårlige erfaringer med Change, men det kan jo like så godt være den ansatte akkurat den dagen. Anbefaler heller en skikkelig undertøysbutikk, og gå der på dagtid i ukene hvis du kan. Da er de faste gjerne på jobb :)

Underverker har et fantastisk utvalg og veldig god service i nettbutikken, du kan prøve å sende dem en mail? Når reising er i gang igjen og du skal til Storbritannia ta turen innom Bravissimo! 

Anonymkode: 491e4...b61

Skrevet

Anbefaler, som flere over her å ta en tur på change. Der får du god hjelp til å finne rett str. Jeg er 163cm og 54kg, bruker 65H, vanskelig å få tak i mange steder, men på change har de stort utvalg.

Anonymkode: b779c...8b5

Skrevet

Jeg syns bh ene fra change er til tider vonde. Smile skulderstropper og vonde spiler på sidene. Jeg bruker 75 I.

Anonymkode: bb784...1e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...