Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Hvor ofte besøker dere/de sine foreldre? Da tenker jeg på at man bør overnatte der pga avstand. Besøker dere de alltid sammen, han alene, han med ungene? Anonymkode: 8819e...e53
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Vi drar alltid hele familien. Har pleid å dra en gang i året, men nå er det 3 år siden sist, for vi har ikke hatt råd. Må ta fly. (Kunne fått til at mannen reiste alene, men det vil han ikke.) Anonymkode: e2aa1...c6c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Vi bor begge ca 4 timer med bil unna foreldre ( ikke samme by) vi ser dem ca 2 ganger i året. Vi reiser alle sammen til begge
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 Her er det 53 mil til mine foreldre og 180 mil til hans foreldre. Til hans reiste vi alle sammen 1-2 ganger i året. Til mine blir det også 1-2 ganger i året, men da kjørte jeg og barna oftes aleine. Etter vi gikk fra hverandre så er jeg og ungene normalt sett minst 2 ganger hjem i året. Ungene er i tillegg stort sett en tur i året til farmor og farfar. Han selv er der muligens en tur annen hvert år. Da må det være en spesiell anledning. Anonymkode: a649b...6db
Iiiiik Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 60 mil til min svigermor. Vi drar dit alle sammen en gang i året, på sommeren. I tillegg er mannen gjerne der to-tre ganger i tillegg, en av dem med ungene. Hvis det er konfirmasjoner eller andre store selskapeligheter drar vi selvfølgelig i de også.
Optatium Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 Min eksmann bodde 50 mil unna sine foreldre. Vi var der ca 1 gang i året alle sammen, og de var hos oss 2 ganger.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 Det er rundt 80 mil til svigers. Vi har stort sett fått til en familietur i året. I tillegg har mannen reist en fang eller to, i forbindelse med jobb. Når ungene har blitt eldre, har de flydd opp i ferier. Anonymkode: 2d6db...9c7
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 Cirka engang i året, med sine barn. Vi har ikke felles barn og jeg har aldri vært der. Svigermor besøker oss 3-5 ganger årlig. Anonymkode: af253...f67
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #9 Skrevet 1. august 2020 Blir stort sett i sommerferien og annenhver jul. Ellers har vi reist til konfirmasjoner og en påske... Som oftest sammen, men mannen har reist hjem alene et par helger, og med eldste barnet. Anonymkode: 17a54...900
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #10 Skrevet 1. august 2020 Kommer litt an på hva slags planer vi legger. Om vi ikke legger særlig andre planer så kan vi godt dra både påske, sommer og jul. Andre ganger kan det bli 1 gang i året. De bor ca 10 timer unna med bil så når vi først drar så blir vi gjerne 1 uke. I år har vi ikke vært enda pga korona, men de skal komme hit snart og vi tenker også selv å ta en tur til høsten. Han reiser også alene innimellom. Var det noe spesielt du tenkte på? Hvordan gjør dere det? Anonymkode: 36051...953
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #11 Skrevet 1. august 2020 Vi drar alltid sammen, hele familien. Bor ca. tre timer med bil unna hans foreldre, drar vanligvis en gang i mnd minst, men nå har vi kun møtt dem én gang siste halvåret pga korona. Kjempetrist 😞 Anonymkode: b1bf1...5f8
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #12 Skrevet 1. august 2020 Her bor svigers i nærheten, det samme gjør mine foreldre. Men har en venninne som har barn med en italiener, DA begynner vi å snakke avstander. Anonymkode: bf3eb...67a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #13 Skrevet 1. august 2020 Bor 50 mil unna. Ses minimum annenhver mnd. Stort sett reiser de til oss. Anonymkode: 13bc5...78c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2020 #14 Skrevet 2. august 2020 Han har vært der alene, er der ofte med barna og noen få ganger drar vi alle sammen. Anonymkode: 1c0d2...259
Anonym bruker Skrevet 2. august 2020 #15 Skrevet 2. august 2020 Her er de en flyreise eller 2-3 dagers kjøring unna. Vi er hos dem hver sommer alle sammen, så er ungene der i høst eller vinterferien (svigers betaler da flyturen) Ellers kommer de gjerne 3 ganger i året til oss. Hadde gjerne sett at mannen tok med seg unger og dro en gang i året, det ville jeg gjort, men det skjer ikke. Anonymkode: a2d9e...4cc
Anonym bruker Skrevet 2. august 2020 #16 Skrevet 2. august 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Her bor svigers i nærheten, det samme gjør mine foreldre. Men har en venninne som har barn med en italiener, DA begynner vi å snakke avstander. Anonymkode: bf3eb...67a Har du sett norgeskartet? Er vel ca like langt fra Kristiansand til Kirkenes. Skal ta 26 timer til Kirkenes og 24 timer til Roma. Anonymkode: a95da...71e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2020 #17 Skrevet 2. august 2020 Dere som bare bor 4-6 t unna med bil, men likevel ikke besøker de mer enn max en gang i året, er det pga dårlig forhold ellers? Mine barn har flytter hhvs 3 og 6 t unna og jeg håper da virkelig at de vil fortsette å komme hjem minst 6-8 ganger i året! Å se sine egne foreldre så sjelden er da virkelig ikke normalt når avstanden ikke er lenger. Anonymkode: f5687...4f5
Anonym bruker Skrevet 2. august 2020 #18 Skrevet 2. august 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dere som bare bor 4-6 t unna med bil, men likevel ikke besøker de mer enn max en gang i året, er det pga dårlig forhold ellers? Mine barn har flytter hhvs 3 og 6 t unna og jeg håper da virkelig at de vil fortsette å komme hjem minst 6-8 ganger i året! Å se sine egne foreldre så sjelden er da virkelig ikke normalt når avstanden ikke er lenger. Anonymkode: f5687...4f5 Det kan man alltids håpe og ønske. Men når hverdagen med partner og noen barn kommer kan det bli ganske hektisk. Kanskje har partner også foreldre som de må besøke et stykke unna. Tenker det kan være lurt å legge litt til rette for at de skal komme hjem. Kanskje spandere flybilletter eller noe. Og det blir kanskje lettere for deg å reise til dem. Anonymkode: a95da...71e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2020 #19 Skrevet 2. august 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Dere som bare bor 4-6 t unna med bil, men likevel ikke besøker de mer enn max en gang i året, er det pga dårlig forhold ellers? Mine barn har flytter hhvs 3 og 6 t unna og jeg håper da virkelig at de vil fortsette å komme hjem minst 6-8 ganger i året! Å se sine egne foreldre så sjelden er da virkelig ikke normalt når avstanden ikke er lenger. Anonymkode: f5687...4f5 Åtte timer kjøring for oss, men hele gjengen får sjelden til mer enn et eller to besøk i året. Forholdet er bra, men med tre unger med aktiviteter er det begrenset hva vi får til. Da svigerforeldrene mine var sprekere kom de på besøk, men nå blir det relativt sjelden. Anonymkode: 00eb6...b60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå