Gå til innhold

AAP og svangerskapspermisjon


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg mottar AAP. Siden mor vanligvis skal ut i jobb igjen mår far har permisjon, så regner jeg med at når min permisjon er over og far skal overta, så mottar jeg AAP igjen sant? Siden jeg ikke kan jobbe?

Anonymkode: 212c9...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør ikke "regne med", for det kan dere tape penger på. Sjekk hos Nav.no eller ring Nav mandag og hør med dem.

Anonymkode: 9edca...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mottar vel samme sats i foreldrepenger som du gjør med arbeidsavklaringspenger. Så jeg regner også med at du blir bedt om å sende meldekort når din permisjon er over. Men jeg ville hørt med nav for å være sikker. Og; hvis du er så syk at du er helt avhengig av far til å hjelpe til med barnet kan dere søke om at han overtar mødrekvoten din. 

Anonymkode: 3cf88...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må søke om gjenoopptagelse av aap etter permisjonen, om du får det innvilget kan ikke vi svare på. 

Anonymkode: 312a0...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men barn skal dere ha....

Anonymkode: 33835...f57

Ja jeg er nok den første i historien på arbeidsavklaringspenger som er gravid.

Takk for konstruktivt svar.

Anonymkode: 212c9...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja jeg er nok den første i historien på arbeidsavklaringspenger som er gravid.

Takk for konstruktivt svar.

Anonymkode: 212c9...330

Nei, det er du dessverre ikke. Likevel henger det ikke på greip at du er helt ute av stand til å gjøre et eneste arbeidsslag, men frisk nok til svangerskap, fødsel og oppfølging i x antall år!

Endret av Hengebukksvinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Hengebukksvinet skrev:

Nei, det er du dessverre ikke. Likevel henger det ikke på greip at du er helt ute av stand til å gjøre et eneste arbeidsslag, men frisk nok til svangerskap, fødsel og oppfølging i x antall år!

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Hengebukksvinet skrev:

Nei, det er du dessverre ikke. Likevel henger det ikke på greip at du er helt ute av stand til å gjøre et eneste arbeidsslag, men frisk nok til svangerskap, fødsel og oppfølging i x antall år!

Akuratt det jeg ville frem til!

Anonymkode: 33835...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hengebukksvinet skrev:

Nei, det er du dessverre ikke. Likevel henger det ikke på greip at du er helt ute av stand til å gjøre et eneste arbeidsslag, men frisk nok til svangerskap, fødsel og oppfølging i x antall år!

Nå vet jo du overhodet ingenting om min helsetilstand. Heller ingenting om oppfølging av helsepersonell etc. Så å komme med en sånn uttalelse er i grunnen ekstremt sneversynt.

Anonymkode: 212c9...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...