Gå til innhold

Melankolsk i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 15 år siden jeg var 30. Så lenge. 

Og trist at kropp og utseende betyr så mye som det gjør. Til og med i vår alder. 

Anonymkode: 96283...de3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å heller tenke på noe som er viktig!

Anonymkode: adc90...3f2

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Prøv å heller tenke på noe som er viktig!

Blir du det aldri selv? 

Livet passerer og vi blir eldre og det innebærer på godt og vondt, 

Skrevet

Du synes utseende er viktig. Ikke alle andre. Det er en god ting, for du kan endre dine egne holdninger.

Tror kanskje også du trenger en virkelig realitetsorientering - når du er 30 år er det på tide å bli voksen, ikke sammenligne deg med en pubertal 15-åring!

Anonymkode: 1cc2e...694

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du synes utseende er viktig. Ikke alle andre. Det er en god ting, for du kan endre dine egne holdninger.

Tror kanskje også du trenger en virkelig realitetsorientering - når du er 30 år er det på tide å bli voksen, ikke sammenligne deg med en pubertal 15-åring!

Var ikke bare utseendet jeg tenkte på. Man merker at man ikke er så ung lengre og har store barn. Det var en av tingene. Venner jeg har hatt jeg ikke har lengre, generelt om livet.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

15 år siden jeg var 30. 

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir du det aldri selv? 

Livet passerer og vi blir eldre og det innebærer på godt og vondt, 

Nei, at man blir eldre og «mindre attraktiv» er en befrielse! Jeg er uansett tryggere på meg selv, mer fornøyd med meg selv og mer fokusert på det som gjør meg lykkelig, som 40-åring. Det at man trives med seg selv påvirker utseende, så selv om jeg begynner så smått å bli grå i toppen og jeg har fått cellulitter bak lårene, er jeg fortsatt, angivelig, en «het potet» 

Men jeg bryr meg ikke. Jeg er ikke avhengig av bekreftelse fra andre for å like meg selv. Utseende er IKKE viktig! 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, at man blir eldre og «mindre attraktiv» er en befrielse! Jeg er uansett tryggere på meg selv, mer fornøyd med meg selv og mer fokusert på det som gjør meg lykkelig, som 40-åring. Det at man trives med seg selv påvirker utseende, så selv om jeg begynner så smått å bli grå i toppen og jeg har fått cellulitter bak lårene, er jeg fortsatt, angivelig, en «het potet» 

Men jeg bryr meg ikke. Jeg er ikke avhengig av bekreftelse fra andre for å like meg selv. Utseende er IKKE viktig! 

Kan jeg spørre om du har mann/kjæreste? 

Er alene selv. Kanskje derfor jeg er litt opptatt av det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...