Gå til innhold

Samboer og covid


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen har ikke hatt ferie i år så han har jobbet hele veien, mens vi er på ferie hos mine foreldre på andre siden av landet.

Samboer testes i dag. Han har feber, tungpustet, mistet all smak og luktesans og har hodepine. En han har vært sammen med har testet positivt så er sannsynlig at samboer har det.

Jeg begynner egentlig på jobb igjen mandag. Kommer vi hjem må vi i karantene. Samtidig er jeg i "risikogruppe". Har alvorlig astma. Vil helst være igjen her til samboer evt tester negativt. Men har vel egentlig ikke lov til det? Har jo rett på sykepenger i karantene, men som sagt så ønsker jeg ikke å bli smittet. 

Anonymkode: 37fc7...26e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring corona telefonen og hør.

Men du gjør lurt i å holde deg unna i allefall til svar foreligger. Evt så blir jo han sykemeldt om han er positiv, så da får jo han evt legge seg inn på en hytte, du klor vaske og lufte huset (husk smittevern mens du gjør det) og kunne gå på jobb (etter karantene). Blir dere i samme hus blir du nesten garantert smittet. Har vært borte i mye korona, og enda ikke opplevd en husstand som har klart å holde det til kun et medlem. 

 

Anonymkode: a8f31...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...