Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Blind av forelskelse...på tur å avslutte et forhold gjennom flere år.Vi hadde pause. Glad jeg ble der jeg er nå.Jeg begynte å se litt andre sider av forelskelsen min også, jeg kjente det var ting jeg irriterte meg over plutselig.Han fikk meg til å føle meg dum av og til, sa ting som «ja for DET vet du vell??»Var måten han sa ting på, vanskelig å forklare. Han sa at det var flere som var interessert i han så det var ikke bare jeg som var?!?Hvem sier sånt?Kanskje jeg såra han? Hvis jeg var hos han så fikk han det han skulle ha(ikke samleie) også kunne han stryke meg på kinnet (slik bestefar gjør)og si at jeg kanskje burde dra hjem? Kanskje jeg overtenker alt, men jeg tror ikke han er til å stole på, selv om han er en veldig godt likt mann her.Får litt dårlige vibber av han nå... Anonymkode: 086e1...421
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 La pausen bli evig, du. Anonymkode: 46361...439
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: La pausen bli evig, du. Anonymkode: 46361...439 Nei, hadde pause fra samboer.Han er ikke slik Anonymkode: 086e1...421
the amazing spidermamma Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 Disse andre sidene er i hvert fall ikke særlig tiltrekkende. Han behandler deg dårlig, prøver å få deg usikker. En god kjæreste skal få deg til å føle deg bra, ikke nøre opp under usikkerhet. Lurt å avslutte dette, ja.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Skrevet 30. juli 2020 7 minutter siden, the amazing spidermamma skrev: Disse andre sidene er i hvert fall ikke særlig tiltrekkende. Han behandler deg dårlig, prøver å få deg usikker. En god kjæreste skal få deg til å føle deg bra, ikke nøre opp under usikkerhet. Lurt å avslutte dette, ja. Ja enig med deg.Jeg tenker kanskje at jeg la for mye i det, men det er mye i måten han snakker på til meg og kroppspråket... Anonymkode: 086e1...421
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå