Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Noen som har erfaring med denne typen forsikring, evt jobber med det? Jeg skal selvsagt spørre selskapet hva de mener, men sjekker her så lenge siden de har stengt nå. Jeg har fått tilbud om utbetaling i min forsikringssak. De vil utbetale den prosenten min invaliditetsgrad pr nå tilsvarer. Men, så skriver de at de vil ha en bekreftelse fra meg på at jeg aksepterer dette som fullt og endelig oppgjør. Mener de da endelig oppgjør for akkurat denne kroppsdelen, eller mener de fullt og endelig oppgjør for absolutt hele skaden? Det er sannsynlig at samme skaden fører til andre typer invaliditetsgrad om noen år. Anonymkode: 7ec8d...d4f
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 Da mener de nok hele skaden ja, så det ville jeg ikke aksepterert uten videre. Anonymkode: 8281c...89a
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 De mener hele! Du må IKKE finne på å skrive under! Skaff deg advokat, for du må få svart at du kun aksepterer dette som et foreløpig oppgjør. Du trenger en advokat raskt, for det er noen frister for dette, mener jeg å huske. Er mange år siden jeg opplevde det samme, og det er hårreisende at forsikringsselskapene fremdeles bruker samme fremgangsmåte. Mener at det hos meg ikke en gang måtte skrives at jeg godtok det som et endelig oppgjør, men at de bare betalte pengene til min konto og hvis jeg ikke svarte innen en viss frist (som ikke var lang), så var det det samme som å akseptere det som endelig oppgjør. Advokat i morgen! Anonymkode: 423ae...c7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå