Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Var en kjapp tur innom der i dag, men det var jobbrelatert, så jeg rakk ikke se meg rundt. Det virker som en fantastisk plass, og jeg kunne tenke meg å ta med barna dit i helgen. Er det såpass å gjøre der at man kan ta en hel dag der? Hva må jeg se? Så bare hovedgården, kafeen i «bakgata» og «krimskrams»- butikken. Anonymkode: ceffa...ecd
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #2 Skrevet 30. juli 2020 Eidsfoss, som i Holmestrand? Der er det fint lite å se. Anonymkode: 559e9...7bc
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 Jeg har hytte i nærheten. Eidsfoss har mange bygninger fra den gang de hadde mer storstilt industri der. Det finnes en kultursti du kan gå. Masse info og nydelig tur. I området mellom kirken og kroa (kaféen), finnes det mange kunstnere som har utstilling/butikker. Mange selger også lokalprodusert mat. Det er gode bademuligheter og det er flere bergtopper man kan gå til. Eller ta med fiskestang Eidsfoss er et kjempekoselig lite tettsted, og jeg synes absolutt det er verdt turen! Anonymkode: 6049e...197
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eidsfoss, som i Holmestrand? Der er det fint lite å se. Anonymkode: 559e9...7bc Det var jo kjempefint der det jeg så. Mulig du er litt mindre opptatt av historie enn meg? Anonymkode: ceffa...ecd
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Skrevet 30. juli 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har hytte i nærheten. Eidsfoss har mange bygninger fra den gang de hadde mer storstilt industri der. Det finnes en kultursti du kan gå. Masse info og nydelig tur. I området mellom kirken og kroa (kaféen), finnes det mange kunstnere som har utstilling/butikker. Mange selger også lokalprodusert mat. Det er gode bademuligheter og det er flere bergtopper man kan gå til. Eller ta med fiskestang Eidsfoss er et kjempekoselig lite tettsted, og jeg synes absolutt det er verdt turen! Anonymkode: 6049e...197 Er det godt skiltet så vi ikke går oss vill? Anonymkode: ceffa...ecd
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #6 Skrevet 30. juli 2020 Tenker du Eidsfoss ved Holmestrand ? Eller Eidsfoss på vei til Bergen? Anonymkode: 16429...6d8
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #7 Skrevet 30. juli 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er det godt skiltet så vi ikke går oss vill? Anonymkode: ceffa...ecd Tenker du på kulturstien eller skogsturen? Sistnevnte vet jeg faktisk ikke, da jeg ikke har mulighet til å gå turer i skog pga sykdom, men kulturstien er skiltet. Mener også det ligger kart på kroa, men det er jeg ikke helt sikker på. Jeg vet forresten ikke om du så det da du var der, men innerst på kroa er det et lite museum. Barna våre elsker å titte innom der når vi er på kroa Anonymkode: 6049e...197
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #8 Skrevet 30. juli 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenker du på kulturstien eller skogsturen? Sistnevnte vet jeg faktisk ikke, da jeg ikke har mulighet til å gå turer i skog pga sykdom, men kulturstien er skiltet. Mener også det ligger kart på kroa, men det er jeg ikke helt sikker på. Jeg vet forresten ikke om du så det da du var der, men innerst på kroa er det et lite museum. Barna våre elsker å titte innom der når vi er på kroa Anonymkode: 6049e...197 Jeg var ikke på kroa. Jeg var på et av verkstedene. Der sa de at de serverte noe lapper på butikken på lørdager? Anonymkode: ceffa...ecd
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #9 Skrevet 30. juli 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenker du Eidsfoss ved Holmestrand ? Eller Eidsfoss på vei til Bergen? Anonymkode: 16429...6d8 Holmestrand Anonymkode: ceffa...ecd
MarshOfDecay Skrevet 30. juli 2020 #10 Skrevet 30. juli 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg var ikke på kroa. Jeg var på et av verkstedene. Der sa de at de serverte noe lapper på butikken på lørdager? Anonymkode: ceffa...ecd Det kan det godt hende at de gjør, men jeg har bare spist på kroa. Helt grei mat
MarshOfDecay Skrevet 1. august 2020 #11 Skrevet 1. august 2020 Nå er jeg skikkelig spent! Reiste du til Eidsfoss i dag og hva synes du?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #12 Skrevet 1. august 2020 18 minutter siden, MarshOfDecay skrev: Nå er jeg skikkelig spent! Reiste du til Eidsfoss i dag og hva synes du? I dag ble det stranda, orker ikke gå rundt i denne varmen. I morgen er det bursdag, men neste helg kanskje Anonymkode: ceffa...ecd
MarshOfDecay Skrevet 1. august 2020 #13 Skrevet 1. august 2020 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: I dag ble det stranda, orker ikke gå rundt i denne varmen. I morgen er det bursdag, men neste helg kanskje Anonymkode: ceffa...ecd Ser den. Kos dere i bursdag! Håper dere trives i Eidsfoss når dere tar turen
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #14 Skrevet 1. august 2020 Bor i Andebu, Eidsfoss har egentlig aldri vært annet enn et sted vi kjører igjennom fra eller påvei til noen 😂 Ikke at Andebu er verdens navel akkurat, men 😏 Anonymkode: 483d0...8ce
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #15 Skrevet 1. august 2020 På 30.7.2020 den 17.44, Anonym bruker skrev: Jeg har hytte i nærheten. Eidsfoss har mange bygninger fra den gang de hadde mer storstilt industri der. Det finnes en kultursti du kan gå. Masse info og nydelig tur. I området mellom kirken og kroa (kaféen), finnes det mange kunstnere som har utstilling/butikker. Mange selger også lokalprodusert mat. Det er gode bademuligheter og det er flere bergtopper man kan gå til. Eller ta med fiskestang Eidsfoss er et kjempekoselig lite tettsted, og jeg synes absolutt det er verdt turen! Anonymkode: 6049e...197 Vi har hytte i Eidsfoss. Nydelig lite sted. ❤️ Signerer alt hun over her sier! 😊 Og - ta en softis på kroa! Anonymkode: 251c6...10c
Anonym bruker Skrevet 1. august 2020 #16 Skrevet 1. august 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: I morgen er det bursdag, men neste helg kanskje Anonymkode: ceffa...ecd På norsk heter det fødselsdag. Det er fordi det er den dagen en ble født. Det heter ikke bursdag, for det finnes ingen dag da en ble burset. Geburtstag er tysk, det betyr fødselsdag. Fordi det heter fødselsdag på norsk. Anonymkode: c9e15...fae
Anonym bruker Skrevet 2. august 2020 #17 Skrevet 2. august 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: På norsk heter det fødselsdag. Det er fordi det er den dagen en ble født. Det heter ikke bursdag, for det finnes ingen dag da en ble burset. Geburtstag er tysk, det betyr fødselsdag. Fordi det heter fødselsdag på norsk. Anonymkode: c9e15...fae Bom bom bommelom og skivebom. Kan Ibsen og Kielland bruke gebursdag kan vi bruke både det og kortformen bursdag. Anonymkode: a509d...bf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå