Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #1 Skrevet 30. juli 2020 Dette skjedde da jeg var 22...maaaange år siden, altså Jeg hadde vært sammen med en mann i et par år, og gjorde det slutt. Vi hadde tidligere vårt på en ferietur sammen og han hadde passet mitt liggende hjemme hos seg. Da jeg ba om få det tilbake sa han at jeg måtte komme hjem til ham og hente det. Jge gjorde det. Da jeg var der, var han veldig lei seg over at jeg hadde gjort det slutt, og han tryglet og ba om at vi skulle fortsette. Til slutt sa han at hans kulle gi seg og aldri plage meg mer, bare han fikk se meg naken en siste gang. Dumme meg, gikk med på det, så jeg tok av meg alle klærne. Da ble han plutselig helt svart i øynene. Han grep tak i meg, læftet meg opp og KASTET meg opp i sengen med enorm kraft. Han var veldig sterk, jeg var som en bomullsdott. Han la seg på meg og sa: "Nå skal jeg ligge med deg. Uansett. Du kan enten ligge i ro og la meg gjøre det, eller du kan nekte og da gjør jeg det likevel, med makt." Så da lå jeg i ro og lot ham gjøre det. Fortalte det aldri til noen, kanskje mest fordi jeg følte meg som en komplett idiot som hadde gått med på å kle av meg. Heldigvis har jeg aldri hatt noen mén av det, for min sterkeste følelse etterpå var rett og slett FORAKT. Jeg følte at HAN var ynkelig og patetisk som måtte tvinge seg på meg på den måten. Anonymkode: 40494...0e3
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #3 Skrevet 30. juli 2020 Helt klart voldtekt! Anonymkode: 23a5c...1ed
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #4 Skrevet 30. juli 2020 Ingen tvil, dette var voldtekt og trusler. Jeg ville tatt en prat med politiet. Selv om du ev. ikke orker å anmelde ham for det så tenker jeg det er viktig at politiet har et notat om det - for jeg er overbevist om at det trolig ikke var første gang han gjorde slikt, eller i hvert fall ikke siste gang! Til det virket det for planlagt og gjennomtenkt fra hans side, så jeg tror flere har opplevd det samme av denne mannen. Anonymkode: 4c712...11c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #5 Skrevet 30. juli 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette skjedde da jeg var 22...maaaange år siden, altså Jeg hadde vært sammen med en mann i et par år, og gjorde det slutt. Vi hadde tidligere vårt på en ferietur sammen og han hadde passet mitt liggende hjemme hos seg. Da jeg ba om få det tilbake sa han at jeg måtte komme hjem til ham og hente det. Jge gjorde det. Da jeg var der, var han veldig lei seg over at jeg hadde gjort det slutt, og han tryglet og ba om at vi skulle fortsette. Til slutt sa han at hans kulle gi seg og aldri plage meg mer, bare han fikk se meg naken en siste gang. Dumme meg, gikk med på det, så jeg tok av meg alle klærne. Da ble han plutselig helt svart i øynene. Han grep tak i meg, læftet meg opp og KASTET meg opp i sengen med enorm kraft. Han var veldig sterk, jeg var som en bomullsdott. Han la seg på meg og sa: "Nå skal jeg ligge med deg. Uansett. Du kan enten ligge i ro og la meg gjøre det, eller du kan nekte og da gjør jeg det likevel, med makt." Så da lå jeg i ro og lot ham gjøre det. Fortalte det aldri til noen, kanskje mest fordi jeg følte meg som en komplett idiot som hadde gått med på å kle av meg. Heldigvis har jeg aldri hatt noen mén av det, for min sterkeste følelse etterpå var rett og slett FORAKT. Jeg følte at HAN var ynkelig og patetisk som måtte tvinge seg på meg på den måten. Anonymkode: 40494...0e3 Dette tror jeg ikke noe på... hvorfor skulle du kle av deg der liksom? Anonymkode: 8af50...af1
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #6 Skrevet 30. juli 2020 Ja, du var en idiot som kledde av deg, men det var likevell voldtekt. Anonymkode: 96d01...834
amandine Skrevet 30. juli 2020 #8 Skrevet 30. juli 2020 Det var absolutt en voldtekt og din ex er en voldtektsforbryter. Jeg håper du anmelder det.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2020 #9 Skrevet 31. juli 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette skjedde da jeg var 22...maaaange år siden, altså Jeg hadde vært sammen med en mann i et par år, og gjorde det slutt. Vi hadde tidligere vårt på en ferietur sammen og han hadde passet mitt liggende hjemme hos seg. Da jeg ba om få det tilbake sa han at jeg måtte komme hjem til ham og hente det. Jge gjorde det. Da jeg var der, var han veldig lei seg over at jeg hadde gjort det slutt, og han tryglet og ba om at vi skulle fortsette. Til slutt sa han at hans kulle gi seg og aldri plage meg mer, bare han fikk se meg naken en siste gang. Dumme meg, gikk med på det, så jeg tok av meg alle klærne. Da ble han plutselig helt svart i øynene. Han grep tak i meg, læftet meg opp og KASTET meg opp i sengen med enorm kraft. Han var veldig sterk, jeg var som en bomullsdott. Han la seg på meg og sa: "Nå skal jeg ligge med deg. Uansett. Du kan enten ligge i ro og la meg gjøre det, eller du kan nekte og da gjør jeg det likevel, med makt." Så da lå jeg i ro og lot ham gjøre det. Fortalte det aldri til noen, kanskje mest fordi jeg følte meg som en komplett idiot som hadde gått med på å kle av meg. Heldigvis har jeg aldri hatt noen mén av det, for min sterkeste følelse etterpå var rett og slett FORAKT. Jeg følte at HAN var ynkelig og patetisk som måtte tvinge seg på meg på den måten. Anonymkode: 40494...0e3 Ja, det var klart voldtekt. Anonymkode: 097f3...f0e
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2020 #10 Skrevet 31. juli 2020 Ja, helt klart voldtekt. Anonymkode: 49228...d37
Gjest Skrevet 31. juli 2020 #11 Skrevet 31. juli 2020 Voldtekt. Og for en beregnende drittsekk han er; han hadde jo planlagt det i lang tid. Ellers ville han ikke ha forlangt at du kom hjem til ham for å hente passet.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2020 #12 Skrevet 31. juli 2020 Ja voldtekt Nei du var ikke idiot. Anonymkode: 623cb...d4b
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2020 #13 Skrevet 31. juli 2020 Voldtekt. Planlagt også. Lurte deg dit osv. Du burde anmelde selv om det er lenge siden. Anonymkode: e82d3...0ac
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2020 #14 Skrevet 31. juli 2020 dette har jeg ingen tro på, slutt nå BW Anonymkode: eb046...d95
Gjest Skrevet 1. august 2020 #15 Skrevet 1. august 2020 16 timer siden, Anonym bruker skrev: dette har jeg ingen tro på, slutt nå BW Anonymkode: eb046...d95 Kan du drite i å spamme hver eneste tråd med sånne utsagn? (Og nei, dette innlegget ligner ikke noe fra den brukeren du prøver å henge ut.)
Stridsmøy Skrevet 1. august 2020 #16 Skrevet 1. august 2020 Voldtekt. Anmeld selv om det er lenge sida. Viktig at politiet har registrert dette på han hvis dette skjer/har skjedd med andre enn bare deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå