Gå til innhold

Seksuelt missbrukt fra jeg var 14!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble seksuelt missbrukt av en person jeg hadde tillit til å så opp til. Jeg ble forelsket i han, og var med på dette frivillig. Han var 26, jeg var 14. Som voksen forstod jeg hva jeg hadde vært gjennom og tankene plager meg i tide og utide. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det for det snakkes om vold, men han brukte ikke makt. Så hvilken kategori faller jeg inn under? 

Kanskje flere med samme opplevelse fra barndommen?

Anonymkode: 7749e...53f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit å høre.

Jeg ble misbrukt av stefaren min og sliter med det samme som deg, fordi ingen tvang meg. Jeg var i desperat behov av oppmerksomhet fra noen voksne, og det var denne måten jeg fikk det på. Jeg har knapt snakket med noen om det, men jeg valgte en gang for mange år siden å anmelde det. Resultatet ble at han sa "hun var tidlig utviklet og gnei puppene sine opp i fjeset mitt en gang". DET kan jeg aldri huske har skjedd, men jeg vet at det var nok til at jeg ikke orka en hel runde med rettsapparat og styr. På det tidspunktet hadde jeg gått fra faren til eldste barnet mitt, bodde alene med henne og hadde det generelt veldig kjipt.

Men, du har blitt misbrukt uansett om det var med tvang eller vold eller hva som helst! Han var voksen, du var et barn. Oppsøk hjelp om det plager deg i hverdagen. Dette skjer nok oftere enn man har lyst å tro!

Anonymkode: 28290...431

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...