Gå til innhold

Konfirmasjon. 30 gjester. Finner ikke ut av det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal etter planen ha konfirmasjon i slutten av september. 

30-35 gjester inkl konfirmant og foreldre. 

Vi har leid kantina på skolen. 

Hvordan er det nå, kan man samle 30 til 35 stykker? 

Før ferien fikk ikke foreldre inn på skolen i det hele tatt. Kan skje ikke skolen vil leige ut kantina. ? 

Jeg må ta kontakt med rektor men tengte det var uhøffelig å gjøre det i ferien.

Men dette med å samle 30 stk da. Noen fra Sunnmøre, noen fra Oslo, Kongsberg, Kristiansund, Trondheim....osv....

Langbord, småbord husdannsvis, 1 meter avstand, ?? 

Eller er ikke det lov med mer enn 20 stk? 

Reglene som gjelder i dag gjelder jo kanskje ikke i september men jeg må bare lufte tankene litt...... 

Konfirmanten er bekymret for selskapet sitt...... og mora også....

Anonymkode: 905aa...f8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om Kantina er stor nok så kvadrat pr. pers. blir overholdt kan du ha opp til 200 perr i dag.

Lager du bord med god avstand mellom kan dei som bur i samme husstand sitte tett samen.

Anonymkode: 6dec5...f33

Skrevet

Du må bare sørge for å ha liste, så man kan varsku alle gjestene dersom det blir et utbrudd i etterkant. 
Og så må du klarere med skolen at de godtar utleie, og i så fall hvilke ting dere må desinfisere etterpå.

Anonymkode: f0a72...371

Skrevet

Skjønner usikkerheten din. Vi skal (etter planen) ha konfirmasjon i Moss😐

Anonymkode: a89ad...a1a

Skrevet

Med antall vet jeg ikke, men jeg tror jeg hadde tatt et kort langbord langs en av kortsidene hvor konfirmanten, og konfirmanten sin familie kunne sitte, og mindre bord ute i lokalet slik at de som kommer sammen kan sitte ved et bord med minst 1 m avstand til de som sitter ved nabobordet. 

Anonymkode: 9017f...801

Skrevet

er lov med 50 stk nå og 200 på aktiviter

Anonymkode: 375a0...1fb

Skrevet

Ingen vet i dag hvordan det blir i slutten av september. Ikke i slutten av august eller om to uker heller for den saks skyld. Dessverre, men sånn er det. Det er bare å håpe at ting fortsetter å være sånn noenlunde "normalt" eller i det minste på det nivået vi er nå. Det er en vanskelig tid å arrangere sammenkomster for tiden. 

Anonymkode: b8381...65c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...