Gå til innhold

er ikke dette veldig dyrt??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på annonser på finn.no å kom over noen gamle ukeblader som selgeren hadde til salgs. På bladene står det at de kostet 29 kr nye,å selger vil nå ha 100 kr PER blad. Hvor er er logikken i å selge gamle ukeblader til mye dyrere pris enn det som det kostet ny?

Anonymkode: 0ebd3...e3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vintage og/eller samleobjekter? Ting som kostet 1 krone for lenge siden betyr ikke at du får kjøpt det for en krone i dag. Jeg har en liten mynt med verdi på 600+, men det betyr ikke at noen skal betale meg meg samme sum som den lille mynten om de skulle kjøpt den.

Anonymkode: 52d19...d04

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vintage og/eller samleobjekter? Ting som kostet 1 krone for lenge siden betyr ikke at du får kjøpt det for en krone i dag. Jeg har en liten mynt med verdi på 600+, men det betyr ikke at noen skal betale meg meg samme sum som den lille mynten om de skulle kjøpt den.

Anonymkode: 52d19...d04

Som sagt er det snakk om ukeblader fra 2005 her.

Anonymkode: 0ebd3...e3d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Som sagt er det snakk om ukeblader fra 2005 her.

Anonymkode: 0ebd3...e3d

De får vel neppe solgt dem.

Anonymkode: 201e9...8fd

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

De får vel neppe solgt dem.

Anonymkode: 201e9...8fd

Samme tenkte jeg. Trodde først det var 100 kr for alle sammen samlet,men så etterpå at det var per blad 😮

Anonymkode: 0ebd3...e3d

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som sagt er det snakk om ukeblader fra 2005 her.

Anonymkode: 0ebd3...e3d

Da er det tullete pris ja

Anonymkode: 52d19...d04

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som sagt er det snakk om ukeblader fra 2005 her.

Anonymkode: 0ebd3...e3d

Strengt tatt sa du ikke det... Men jo, i utgangspunktet hørtes dette veldig dyrt ut.

Anonymkode: 5d332...fdb

Skrevet

Er det antiskt eller samleobjekter kan det være innenfor, men vanlige ukeblader fra 2005 høres ikke ut som noe som kan forsvare en slik pris. 

Da får han ikke solgt dem. 

Anonymkode: 68532...8b7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er det antiskt eller samleobjekter kan det være innenfor, men vanlige ukeblader fra 2005 høres ikke ut som noe som kan forsvare en slik pris. 

Da får han ikke solgt dem. 

Anonymkode: 68532...8b7

*antikt *

Anonymkode: 68532...8b7

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som sagt er det snakk om ukeblader fra 2005 her.

Anonymkode: 0ebd3...e3d

Det sa du da ikke. 

Det er stor forskjell på å selge blader bra 1950 og 2005. 

Anonymkode: 8fddb...6e3

Skrevet

Selger svarer at det er ukeblader som ikke lenger selges derfor er prisen litt høyere. Jaja regner ikke med at hun får solgt til den prisen uansett. Å jeg var kun intressert om jeg fikk alle samlet til 100 kr.

Anonymkode: 0ebd3...e3d

Skrevet

Ta og lagre annonnsen så tar du kontakt igjen om en laaaang stund når hun selvsagt ikke har fått solgt de. 

Anonymkode: 94b8f...814

Skrevet
47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta og lagre annonnsen så tar du kontakt igjen om en laaaang stund når hun selvsagt ikke har fått solgt de. 

Anonymkode: 94b8f...814

Takk for tips det skal jeg gjøre :)

Anonymkode: 0ebd3...e3d

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som sagt er det snakk om ukeblader fra 2005 her.

Anonymkode: 0ebd3...e3d

Når sa du det? 

Anonymkode: f87a0...36b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...