Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 Hei, hvor kan jeg gå for å få snakke med noen hvis jeg ikke har råd til å betale privat psykolog i dyre dommer. Er det mulig å gå til familievernkontoret? eller må man kontakte fastlegen? Føler at jeg alltid er så negativ hjemme, det er ikke den gode stemningen med mye latter som jeg egentlig vil ha hjemme. Prøver å skjerpe meg , men det går ikke lenge av gangen . Den dårlige stemninga sprer seg så klart til barna , og det er ikke sånn jeg vil ha det. Anonymkode: e46bc...f4d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 Hvis du bor nær et universitet med psykologi, kan studentene hjelpe deg. Bl.a. Universitetet i Bergen har det tilbudet. Det er gratis. Anonymkode: 001b8...9ca
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #3 Skrevet 29. juli 2020 Hør med familievernkontoret, de har i allefall gratis parterapi. Fastlegen er også et alternativ, både til samtale men også for henvisning i det offentlige. Anonymkode: b2125...8c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå