Gå til innhold

Kjære deg som er på bilferie.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilferie er kanskje noe eksotisk for deg og dine. Kanskje det er første gangen dere kjører over fjellet, eller til Oslo eller Trondheim. Kos dere på tur, men IKKE send snapfilmer av at dere kjører. Riksveien eller E-6  med tilhørende grøftekant er ikke veldig spennende å se på for andre. Om du absolutt må sende, send én. Ikke 7. Husk også at all lyd som er i bilen kommer med på filmen.

Hilsen ei som hittil i dag har fått over 20 kjørefilmer av ulike personer som er på tur. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha-ha... gjør folk faktisk slikt?!? :D

Slikt bekrefter for meg at jeg har gjort rett i å ikke ha snap. Har null tålmodighet med slike uinteressante ting.

Anonymkode: 75dc1...4f9

Skrevet

Ha, ha! "Koronasommer minutt for minutt! "

Skrevet

Tar det ikke et halvt sekund å åpne og lukke snappen? De vil bare dele øyeblikket med deg...

Anonymkode: 5a975...266

Skrevet

Jøss, stått opp med feil bein først i dag, ev fra feil seng?

Du kvalifiserer for "dagens sureste og mest tåpelig". 

Anonymkode: 4242e...b08

Skrevet

Er jo bare å lukke de da. Eller så må du få deg ny omgangskrets. En som matcher deg og dine interesser bedre. 

Anonymkode: f2d23...e0d

Skrevet

Eller de som snapper hvert måltid, is eller hva de spiser 🙈

Anonymkode: 29c98...ccb

Skrevet

Sikkert de samme som filmer snap-snutter på konserter... 

Jeg har også fått fra bilturer i sommer, 10 sekunder film av vindusviskere med piskende regn på ruta. 

Skrevet

Hvis du har 20 venner som sender deg snap av veien de kjører på, så kanskje du bør svare vennene dine at det ikke er så spennende?

Anonymkode: 38238...033

Skrevet
2 timer siden, jooooooda skrev:

Ha, ha! "Koronasommer minutt for minutt! "

Absolutt. Har fulgt slektninger over fjellet i dag med ikke mindre enn 9 filmer av asfalt, gress og ymse medtrafikanter, samt noen som kjører rundt andre steder i landet. Kan konstatere at vei ser ganske likt ut uansett hvor man kjører. Vurderer nå å sende plenklipp minutt for minutt tilbake. :D 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke sur. glemte bare disse: 😊😂😂🤣🤣😎🚗🚓🚕

Skrevet

Jeg har en venninne som sender slike kjøre filmer hver jævla dag.. Kjører og snapper! Samtidig synger hun for full hals! 

Hver dag.. 

Anonymkode: d81ad...0c9

Skrevet

Jeg får og! Hva, liksom?! Send heller en snutt av Vøringsfossen eller Fløien. Ev. Loen eller Nidarosdomen. Vei og rundkjøringer har jeg sett før. 😜

Anonymkode: 1796d...ec7

Skrevet

Takk og lov for at jeg ikke har Snapchat!

Skrevet (endret)

Gjett om du skal få mange snap av meg neste gang jeg reiser på hytta 😂 

Jeg synes stort sett det er koselig å få snap, men er enig med Nilsen ang konserter. Jeg trenger ikke høre en halv konsert gjennom snap hvor lyd og lys er helt ræva. Var jeg interessert hadde jeg kjøpt billetter selv. 

Endret av Kira
Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hilsen Solstrålen?☀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...