Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #1 Skrevet 29. juli 2020 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/Xgvakm/her-gaar-de-inn-i-hytta-i-varmland-for-foerste-gang-paa-syv-maaneder-det-er-blandede-foelelser Anonymkode: ec102...af2
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Skrevet 29. juli 2020 Det er flere grunner enn dette til å være flau over å være norsk. Anonymkode: b8ce0...223
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #3 Skrevet 29. juli 2020 Jeg trodde det var politisk ukorrekt å generalisere med utgangspunkt i hvilket land man kommer fra? Anonymkode: 60772...74a
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #4 Skrevet 29. juli 2020 Jeg er flau over norske politikere som lar meningsløs vindindustri ødelegge norsk natur i stor skala. Og over Erna som gir blanke i Norge bare hun kan menge seg med pamper i diverse utenlandske "råd"! Anonymkode: f252c...6c2
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #5 Skrevet 29. juli 2020 Enig. Det er for mange selvopptatte hvitinger her. Anonymkode: 4090f...38f
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #6 Skrevet 29. juli 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Enig. Det er for mange selvopptatte hvitinger her. Anonymkode: 4090f...38f Men de fargede i Norge er ikke selvopptatte mener du? Anonymkode: af1ef...4d5
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #7 Skrevet 29. juli 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men de fargede i Norge er ikke selvopptatte mener du? Anonymkode: af1ef...4d5 Nei. Vi ser oppførselen deres og skjønner at vi ikke kan holde på sånn. Anonymkode: 4090f...38f
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #8 Skrevet 29. juli 2020 Nå er vel ikke dette gjennomsnittet av oss nordmenn. De aller fleste jeg kjenner har stor forståelse for at ting er som det er, men de er det jo ikke noe spennende å skrive om. Det jeg kan se som går igjen på min fb side, er at de som ikke er i jobb er de som legger ut mest frustrasjon om ditt og datt. Men de har vel også mere tid til å bli frustrerte kanskje?? Denne artikkelen var jo bare flaut på disse to sine veiene. Anonymkode: af1ef...4d5
kruttgutta4 Skrevet 29. juli 2020 #9 Skrevet 29. juli 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei. Vi ser oppførselen deres og skjønner at vi ikke kan holde på sånn. Anonymkode: 4090f...38f He he.. morsom du. Godt du er et slikt forbilde da. Får håpe det smitter over på folk av alle slag. Og om du blir for plaget av alle hvitingene i dette landet, så er det jo faktisk valgfritt å bo her.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #10 Skrevet 29. juli 2020 Ja stakkars folk.. Som har varme i boblebadet sitt hele året. Lykke til med å rense den ja Anonymkode: 84022...506
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #11 Skrevet 29. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/Xgvakm/her-gaar-de-inn-i-hytta-i-varmland-for-foerste-gang-paa-syv-maaneder-det-er-blandede-foelelser Anonymkode: ec102...af2 Leste denne, og ja, dette var utrolig flaut å lese. Det kunne ikke falt meg inn å stille opp til en liknende reportasje, hus i Sverige eller ei. Men klart, får de 10 000 for det, så kan de kjøpe hjelp til å rense jacuzzien. 🙈 Stakkars navlebeskuende patetiske mennesker. Anonymkode: 2e202...17e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #12 Skrevet 29. juli 2020 Jeg syns det er enda flauere at helsepersonell ikke tar sine forhåndsregler. Leste i avisa om en ansatt på ett sykehus var smittet nå, personen hadde vært i ett grått land og ikke testet seg eller vært i karantene før jobb. Anonymkode: aeea2...eb5
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #13 Skrevet 29. juli 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg syns det er enda flauere at helsepersonell ikke tar sine forhåndsregler. Leste i avisa om en ansatt på ett sykehus var smittet nå, personen hadde vært i ett grått land og ikke testet seg eller vært i karantene før jobb. Anonymkode: aeea2...eb5 Jeg kjenner en sykepleier som for øyeblikket er i feriehuset sitt i Spania. Reiste ned før det ble rødt, men likevel. Jeg trodde at denne personen var oppegående 😏 Anonymkode: 926de...eb6
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #14 Skrevet 29. juli 2020 Men hvorfor hadde de ikke ordna jacuzzien og tatt ned juletreet før? Nesten 3 måneder mellom jul og nedstenginga. Tåpelige folk og tåpelig sak. Agurknytt! Anonymkode: 1f673...dbe
Graciegirl Skrevet 29. juli 2020 #15 Skrevet 29. juli 2020 Det de (hun) hadde tenkt mest på var.... Den skrøpelige gamle naboen? Nei. Stedets utsatte helsepersonell? Nei. Julepynten? Ja. 😭
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #16 Skrevet 29. juli 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei. Vi ser oppførselen deres og skjønner at vi ikke kan holde på sånn. Anonymkode: 4090f...38f Selvfølgelig måtte du være farget 😂 Anonymkode: a7e65...e09
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #17 Skrevet 29. juli 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Selvfølgelig måtte du være farget 😂 Anonymkode: a7e65...e09 Og selvfølgelig er du ikke...🤦🏼♀️ Anonymkode: 05171...420
Gjest Skrevet 29. juli 2020 #18 Skrevet 29. juli 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/Xgvakm/her-gaar-de-inn-i-hytta-i-varmland-for-foerste-gang-paa-syv-maaneder-det-er-blandede-foelelser Anonymkode: ec102...af2 Kan ikke helt se at det er noe flaut med at et eldre ektepar drar på hytta. Men VG har visst problemer med å fylle bladet i agurktida...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #19 Skrevet 30. juli 2020 De sier selv at de har isolert seg i leiligheten sin i Oslo, men at de føler seg tryggere på hytta. Da kunne de likevel reist når som helst, og tatt to ukers isolasjon ved hjemreise. Likte ellers spesielt dette sitatet: Det er ikke alle som har økonomi eller mulighet til å dra andre steder enn feriehuset sitt. Hva kan man si?🤦♀️ Anonymkode: 9c4d1...6ea
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #20 Skrevet 30. juli 2020 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: De sier selv at de har isolert seg i leiligheten sin i Oslo, men at de føler seg tryggere på hytta. Da kunne de likevel reist når som helst, og tatt to ukers isolasjon ved hjemreise. Likte ellers spesielt dette sitatet: Det er ikke alle som har økonomi eller mulighet til å dra andre steder enn feriehuset sitt. Hva kan man si?🤦♀️ Anonymkode: 9c4d1...6ea De hadde attpåtil 2-3 mål tomt og huset var bygget av dem. Noen lider seg gjennom livet. Tenk når du ikke har råd til mer enn det. Stakkars stakkars mennesker. Anonymkode: ec102...af2
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #21 Skrevet 30. juli 2020 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er flere grunner enn dette til å være flau over å være norsk. Anonymkode: b8ce0...223 Åpenbart, men dette toppet dagen akkurat nå midt i krisetider. Jeg slo akkurat av tven hvor det var en reklame for UNICEF fordi barn dør av sult og så trykket jeg meg inn på VG hvor jeg møter det der. Anonymkode: ec102...af2
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #22 Skrevet 30. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: De sier selv at de har isolert seg i leiligheten sin i Oslo, men at de føler seg tryggere på hytta. Da kunne de likevel reist når som helst, og tatt to ukers isolasjon ved hjemreise. Likte ellers spesielt dette sitatet: Det er ikke alle som har økonomi eller mulighet til å dra andre steder enn feriehuset sitt. Hva kan man si?🤦♀️ Anonymkode: 9c4d1...6ea Ja, det sitatet var virkelig toppen, altså. Jeg ble også målløs. Enig i at ordet flaut er dekkende. Anonymkode: 313d9...910
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2020 #23 Skrevet 30. juli 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: De hadde attpåtil 2-3 mål tomt og huset var bygget av dem. Noen lider seg gjennom livet. Tenk når du ikke har råd til mer enn det. Stakkars stakkars mennesker. Anonymkode: ec102...af2 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, det sitatet var virkelig toppen, altså. Jeg ble også målløs. Enig i at ordet flaut er dekkende. Anonymkode: 313d9...910 Ja, men i bunn og grunn vil jeg ikke si at saken gjør meg flau over å være norsk. Jeg føler på ingen måte at disse overpriviligerte og bortskjemte menneskene representerer meg. Anonymkode: 9c4d1...6ea
Gjest Skrevet 30. juli 2020 #24 Skrevet 30. juli 2020 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, men i bunn og grunn vil jeg ikke si at saken gjør meg flau over å være norsk. Jeg føler på ingen måte at disse overpriviligerte og bortskjemte menneskene representerer meg. Anonymkode: 9c4d1...6ea Kanskje DÉT er noe man skal ta med seg når man ønsker å trekke konklusjoner om en gruppe medmennesker basert på handlingene eller utsagnene fra kun ett av dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå