Gå til innhold

Legevisitt-resept over nettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på en nettside her at man kan få resept over nettet.Jeg har allergi og trenger sterkere allergimedisin enn det de har på apoteket uten resept.
Noen som har prøvd dette?Er det seriøst(virker slik).Legevisitt.no

Anonymkode: 6f29e...7f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortkasta penger! De kommer garantert til å si at du må undersøke ditten og datten. 

Anonymkode: 6ac4a...338

Skrevet

Ville heller ringt fastlegen

Anonymkode: cfae0...186

Skrevet

Hmm har ikke fastlege, er bare vikarer...og tviler på at man får time nå på dagen her...

Skrevet

Kan du ikke heller ha en e-konsultasjon med fastlegen din på helsenorge.no? Der kan man også fornye resepter, hvis det er slik at du fra før har hatt resept på allergimedisin, men har gått tom. 

Anonymkode: 8a06d...8d5

Skrevet

Hvorfor sender du ikke en e-konsultasjon til fastlege, hvis de har?

Anonymkode: 52225...7cc

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hmm har ikke fastlege, er bare vikarer...og tviler på at man får time nå på dagen her...

Hvordan kan man ikke ha fastlege, vikarer er jo fungerende fastleger

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kan man ikke ha fastlege, vikarer er jo fungerende fastleger

Jeg hadde 8 vikarer iløpet av et år...synes ikke det er spesielt ok når man har noe man må forklare om igjen flere ganger og ingen har tråden i.Vikarene er ikke her særlig lenge som dere ser🙈

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde 8 vikarer iløpet av et år...synes ikke det er spesielt ok når man har noe man må forklare om igjen flere ganger og ingen har tråden i.Vikarene er ikke her særlig lenge som dere ser🙈

Men må du ikke forklare det til noe vilt fremmede på nettet da? På legekontoret ditt så har de ihvertfall journalen din, den har jo ingen nettdoktor tilgang til.

Anonymkode: 52225...7cc

Skrevet

Jeg prøvde Kry etter at jeg så reklame for at de kunne hjelpe med hudproblemer. Jeg fortalte at jeg hadde brukt reseptbelagt krem tidligere og spurte om resept. Nei, det kunne jeg ikke få. Men han trodde kremen kunne være riktig.

Så 400 for anbefaling om krem som jeg i utgangspunktet spurte om 🤨 pluss en time hos fastlegen 

Anonymkode: 6ac4a...338

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...