Gå til innhold

100% stilling + jobb hver 3mnd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan jobber man da? Dersom man jobber den ene helgen, har man da fri de neste to-tre dagene?

Spør dere, før jeg kontakter arbeidsgiver...

Anonymkode: 34e28...fe0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg jobber helg har jeg fri torsdag før helgen og mandag etter helgen

Anonymkode: 0e873...32d

Skrevet

Regner med det er jobb hver 3.helg du mener😊

Det er vanlig å ha fri en dag før arbeidshelg og en dag etter arbeidshelg. Da har du fått igjen fridagene for helga (lørdag og søndag).

Anonymkode: 65b52...b3d

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Regner med det er jobb hver 3.helg du mener😊

Det er vanlig å ha fri en dag før arbeidshelg og en dag etter arbeidshelg. Da har du fått igjen fridagene for helga (lørdag og søndag).

Anonymkode: 65b52...b3d

Haha mener hver 3. helg ja  🙈😆

Takk for svar

Anonymkode: 34e28...fe0

Skrevet

Jeg har enten fri mandagen før, torsdagen før eller fredagen.

Anonymkode: 969c5...211

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...