Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Jeg er singel. Har to gutter på 14 og 20. Har ikke funnet noen ny ette samlivsbrudd. Jeg jobber nå de helgene jeg er uten barn og fri når jeg har de. Er begynt å lure på om jeg skulle gjort motsatt. Hatt fri når jeg var alene og jobbet når jeg har de. Hva tenker dere? Hører for og i mot. Jobber 15-20 fredag og 10-18 lørdag. Anonymkode: 9b46c...fb9
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 Pendler 20-åringen mellom deg og far? Han er jo en voksen mann... Anonymkode: e5c1d...090
frk Nilsen Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 Hvis du bytter så må det jo bli veldig kjipt for dem at mamma alltid har arbeidshelg når de er hos deg. At jo jobber en og annen helg når de er hos deg synes jeg er helt ok, men hver helg blir for mye. Du har jo fra etter 18 på lørdagene på helgene etter du har ungene, og kan fint gå på date en lørdag kveld.
*Miss Marple* Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 Det var da også en ide? Høres veldig rart ut å være borte nesten hele lørdagen når de er hos deg. Vil du det da?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #6 Skrevet 28. juli 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pendler 20-åringen mellom deg og far? Han er jo en voksen mann... Anonymkode: e5c1d...090 Ja, det gjør han. Han er det, men ikke flyttet ut. Anonymkode: 9b46c...fb9
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #7 Skrevet 28. juli 2020 Akkurat nå, *Miss Marple* skrev: Det var da også en ide? Høres veldig rart ut å være borte nesten hele lørdagen når de er hos deg. Vil du det da? Vet ikke rett å slett. Tenker bare at siden de er så store blitt ordner de seg mye selv uansett og hadde hatt kveldene og søndagene med de. Ser bare at jeg har veldig vanskelig for å finne noen som jeg har det nå med tid og kunne finne på noe/reise vekk osv. Anonymkode: 9b46c...fb9
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #8 Skrevet 28. juli 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke rett å slett. Tenker bare at siden de er så store blitt ordner de seg mye selv uansett og hadde hatt kveldene og søndagene med de. Ser bare at jeg har veldig vanskelig for å finne noen som jeg har det nå med tid og kunne finne på noe/reise vekk osv. Anonymkode: 9b46c...fb9 Hvor mye er de hos deg ellers da? Anonymkode: e474b...31f
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #9 Skrevet 28. juli 2020 Om de bare er hos deg annenhver helg ville jeg aldri gjort det, er de hos deg hele tiden og hos pappa annenhver helg så kunne jeg vurdert det. Men jeg ville nok ikke gjort det uansett, yngste er bare 14 år, kjedelig å jobbe hele fredagskvelden og hele lørdagen hver mammahelg... Her er taco på fredagen osv viktig enda, mine er 13 og 16 år. Anonymkode: 1edbd...16e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #10 Skrevet 28. juli 2020 Det er faktisk lov til å tenke litt på seg selv også 🙂. Jeg synes det hørtes ut som en helt grei idé, barna henger vel ikke hjemme fredag og lørdagskvelden likevel. Så kan dere kose dere sammen på søndagen og fredag og lørdagskvelden når du kommer hjem, du var jo ikke så sent hjemme. Anonymkode: 94e2d...e1d
frk Nilsen Skrevet 28. juli 2020 #11 Skrevet 28. juli 2020 Uansett om ungene er ute å farter hele helgen så er det noe med den følelsen de får om mamma alltid er på jobb når de er hos deg. Det kan fort føles som at jobben er viktigere enn dem, og selv om dette ikke stemmer så kan det ikke fjerne hvordan dette kan oppleves.
sug lut Skrevet 28. juli 2020 #12 Skrevet 28. juli 2020 Hadde alltid prioritert å ha fri når jeg hadde barna. Selv med store slamper.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #13 Skrevet 28. juli 2020 Jeg tenker du kan gjøre det med god samvittighet. Eller enda bedre, sjekke om du kan jobbende helger på, to fri? Evnt tredje hver helg, eller 2 av 3 helger? Eller endre på helgene guttene er hos deg. Så blir det noen ganger jobb og noen ganger fri når de er hos deg. Og så kan du fint svinge deg en tur ut å treffe folk selv om du har guttene hjemme altså. Anonymkode: 0a09e...aaf
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #14 Skrevet 28. juli 2020 De bor mest hos meg og en gang i uken og annenhver helg hos far. Anonymkode: 9b46c...fb9
Twintipp Skrevet 28. juli 2020 #15 Skrevet 28. juli 2020 Kan du ikke jobbe to helger på rad istedenfor annenhver? Så har du fri en helg og hjemme en helg? Du jobber jo uansett ikke til sene kvelden. Her i huset elsker tenåringen å være hjemme alene.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #16 Skrevet 28. juli 2020 1 minutt siden, Twintipp skrev: Kan du ikke jobbe to helger på rad istedenfor annenhver? Så har du fri en helg og hjemme en helg? Du jobber jo uansett ikke til sene kvelden. Her i huset elsker tenåringen å være hjemme alene. Det hadde gjerne ikke vært så dumt. Takk for tips. Går ann å forhøre meg om det på jobben og evt tenke på det. Anonymkode: 9b46c...fb9
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #17 Skrevet 28. juli 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: De bor mest hos meg og en gang i uken og annenhver helg hos far. Anonymkode: 9b46c...fb9 Også han på 20 år?? 😳 Han er jo voksen... Jeg hadde flytta ut selv på den alderen. Men uansett om man ikke er det, virker det for meg som veldig rart å ha samvær med far på faste dager.. Uansett ikke det du spør om... Var bare et apropo fordi jeg ble meget overrasket at det var noen som gjorde det. Jeg ville ikke ha byttet helg. Koselig å være med barna, uansett alder. Anonymkode: 8679b...3fe
Twintipp Skrevet 28. juli 2020 #18 Skrevet 28. juli 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det hadde gjerne ikke vært så dumt. Takk for tips. Går ann å forhøre meg om det på jobben og evt tenke på det. Anonymkode: 9b46c...fb9 Synes uansett du skal gjøre det som er best for deg og dine❤️
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. juli 2020 #19 Skrevet 28. juli 2020 20-åringen er gammel nok til å bo alene, så for bare han hadde jeg nok vurdert det. 14- åringen derimot, er jo ikke så gammel enda. Hadde forsøkt å ha fri i helgene så lenge han er et barn.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #20 Skrevet 28. juli 2020 Om du vil signalisere at det ikke er viktig for deg at de kommer, så er det bare å bytte. Anonymkode: 33a3a...131
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #21 Skrevet 28. juli 2020 For 20-åringen spiller det vel ingen rolle. For 14-åringen tenker jeg det vil være kjipt om du er borte hver eneste helg. Det kommer selvsagt an på hva 14-åringen driver med. Mine tenåringer er svært aktive i idrett og det kunne ikke falle meg inn og aldri kunne følge opp trening og konkurranser. Hvis 14-åringen derimot sover halve dagen og deretter er mest med venner så trenger vel ikke du sitte hjemme😀 Anonymkode: f6506...1ac
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #22 Skrevet 28. juli 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: For 20-åringen spiller det vel ingen rolle. For 14-åringen tenker jeg det vil være kjipt om du er borte hver eneste helg. Det kommer selvsagt an på hva 14-åringen driver med. Mine tenåringer er svært aktive i idrett og det kunne ikke falle meg inn og aldri kunne følge opp trening og konkurranser. Hvis 14-åringen derimot sover halve dagen og deretter er mest med venner så trenger vel ikke du sitte hjemme😀 Anonymkode: f6506...1ac Kan hende 20 åringen synes det er koselig å være hjemme med mor? Helt voksen er man vel ikke før hjernen er ferdig utvikla i 25 års alderen? Jeg hadde 3 jobber, gikk på vgs og bodde hjemmefra da jeg var 18. Mens svoger bodde hjemme til han var 27. Han jobbet og sparte penger. HI, kanskje du kan lufte dette for barna? Hva de tenker om dette? Anonymkode: 09bc6...782
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #23 Skrevet 29. juli 2020 Syns du i så fall skal treffe han nye fyren før du bestemmer deg. Anonymkode: 0fa29...249
Gjest Skrevet 29. juli 2020 #24 Skrevet 29. juli 2020 9 timer siden, Anonym bruker skrev: De bor mest hos meg og en gang i uken og annenhver helg hos far. Anonymkode: 9b46c...fb9 Da har det neppe så mye å si
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #25 Skrevet 29. juli 2020 Jeg ville ikke byttet. Du kan fint dra ut på byen, dra på date osv etter jobb lørdag. Og skulle det dukke opp noe du vil reise bort på, så er jo barna store nok til å være aleine. Men det å aldri ha fri helgene du har de, at dere aldri kan finne på noe sammen, reise bort sammen osv. Nei, det hadde jeg ikke gjort. Går fort til de flytter ut når de er såpass gamle, jeg ville prioritert tid sammen med barna de få åra de fortsatt bor hjemme. Anonymkode: 3efaa...be3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå