mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. juli 2020 Forfatter #26 Skrevet 28. juli 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har du egen krem for armer og bein og mage også da eller? Har du så ulike områder på kroppen at hver enkelt må behandles som en ulik biotop? Hos meg er hud hud... Anonymkode: e60f1...052 Jeg har krem som brukes på forskjellige deler av kroppen ja. Jeg har fotkrem, jeg har bodylotion, jeg har håndkrem og jeg har ansiktskrem.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #27 Skrevet 28. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei hud er ikke hud. Ansiktet trenger helt annen pleie enn kroppen. Anonymkode: 0c18c...53d Ikke hvis man ikke har ødelagt huden. Hud venner seg til det den får, blir den renset og smørt så vil den ha mer av det. Sålenge man ikke har veldig fet hud trenger ikke ansiktet mer enn annen hud. Anonymkode: e60f1...052
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #28 Skrevet 28. juli 2020 1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg har krem som brukes på forskjellige deler av kroppen ja. Jeg har fotkrem, jeg har bodylotion, jeg har håndkrem og jeg har ansiktskrem. Ikke glem rumpekremen da. Anonymkode: e60f1...052
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. juli 2020 Forfatter #29 Skrevet 28. juli 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke glem rumpekremen da. Anonymkode: e60f1...052 Det er en bodylotion
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. juli 2020 Forfatter #30 Skrevet 28. juli 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke hvis man ikke har ødelagt huden. Hud venner seg til det den får, blir den renset og smørt så vil den ha mer av det. Sålenge man ikke har veldig fet hud trenger ikke ansiktet mer enn annen hud. Anonymkode: e60f1...052 Jeg tror de aller fleste bruker produkter i ansiktet og de aller færreste bruker det de smører føttene med i annsiktet
tante grusom master of law Skrevet 28. juli 2020 #31 Skrevet 28. juli 2020 (endret) 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke hvis man ikke har ødelagt huden. Hud venner seg til det den får, blir den renset og smørt så vil den ha mer av det. Sålenge man ikke har veldig fet hud trenger ikke ansiktet mer enn annen hud. Anonymkode: e60f1...052 Vel, jeg har alltid hatt tør hud. Smører jeg ikke begynner denå flasse og svi. Smører jeg på bodylotion så får jeg store røde prikker. Nei, takk meg gode hudpleieprodukter som er laget for den sensitive ansiktshuden, og som gir meg nok fukt i huden til at jeg fortsatt må vise leg på polet i en alder av snart 40. Endret 28. juli 2020 av tante grusom master of law
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #32 Skrevet 28. juli 2020 1 time siden, tante grusom master of law skrev: Vel, jeg har alltid hatt tør hud. Smører jeg ikke begynner denå flasse og svi. Smører jeg på bodylotion så får jeg store røde prikker. Nei, takk meg gode hudpleieprodukter som er laget for den sensitive ansiktshuden, og som gir meg nok fukt i huden til at jeg fortsatt må vise leg på polet i en alder av snart 40. Huden i ansiktet er ikke mer sensitiv enn annen hud, men kanskje mer utsatt. Daglig rens og styr sliter og stresser huden. Hud er hud, krem er krem. Men kosmetikk og hudpleie bransjen vil jo få oss til å tro noe annet selvsagt. Se denne: https://www.minmote.no/#!/video/164551/elise-undersoeker-produkter Anonymkode: e60f1...052
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #33 Skrevet 29. juli 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Huden i ansiktet er ikke mer sensitiv enn annen hud, men kanskje mer utsatt. Daglig rens og styr sliter og stresser huden. Hud er hud, krem er krem. Men kosmetikk og hudpleie bransjen vil jo få oss til å tro noe annet selvsagt. Se denne: https://www.minmote.no/#!/video/164551/elise-undersoeker-produkter Anonymkode: e60f1...052 Ok da får du mene det. Jeg vil uansett fortsette å bruke produkter ment for ansikt
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #34 Skrevet 29. juli 2020 15 timer siden, tante grusom master of law skrev: Og denne: https://www.soel.no/produkt/natural-vitamin-215-enhancing-sheet-mask/ Denne her er helt fantastisk!!! Har serumet i samme serie, det med 21,5% c vitamin. Hvis du er ute etter glød burde du prøve begge de to. Har aldri fått så mange kommentarer på huden min, at jeg ser opplagt ut og «så godt du ser ut». Hadde tidligere litt grov og ujevn hud med pigmentflekker som nå nesten er helt borte. Anonymkode: 4a6a1...f34
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #35 Skrevet 29. juli 2020 rituals har mange gode Anonymkode: e995f...157
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #36 Skrevet 29. juli 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Denne her er helt fantastisk!!! Har serumet i samme serie, det med 21,5% c vitamin. Hvis du er ute etter glød burde du prøve begge de to. Har aldri fått så mange kommentarer på huden min, at jeg ser opplagt ut og «så godt du ser ut». Hadde tidligere litt grov og ujevn hud med pigmentflekker som nå nesten er helt borte. Anonymkode: 4a6a1...f34 Tusen takk! Skal sjekkes ut!!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2020 #37 Skrevet 29. juli 2020 4 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Tusen takk! Skal sjekkes ut!! Enig med det serumet! Anonymkode: 0c18c...53d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå