Gå til innhold

Inspirert: Forhold med barn over på grunn av null tiltrekning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det ganske likt som HI i den andre tråden: har en snill mann og vi har det som regel fint sammen, bortsett fra når det kommer til sex. Jeg har ingen kjærestefølelser og sex føles helt feil/ekkelt :( som det skulle vært en bror. 

Men vi har barn da. Jeg er ikke der at jeg tenker på andre menn, kunne gjerne ha blitt i et forhold uten sex og bevart en god familie. Men jeg kan jo ikke forvente at han ønsker å leve sånn.

Dette er så sårt. Han skjønner jo at vi har litt problemer med sexlivet, men han vet ikke at det er sånn at jeg aldri har lyst, og nok aldri vil få det. Heller ikke de vonde følelsene rundt sex.

What to do?

Anonymkode: b95ed...c72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble dere kjærester lenge før dere var voksne, da? Det er jo en del ting som ikke nødvendigvis gjør din sak lik hennes.

Anonymkode: f0fdb...1bf

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har det ganske likt som HI i den andre tråden: har en snill mann og vi har det som regel fint sammen, bortsett fra når det kommer til sex. Jeg har ingen kjærestefølelser og sex føles helt feil/ekkelt :( som det skulle vært en bror. 

Men vi har barn da. Jeg er ikke der at jeg tenker på andre menn, kunne gjerne ha blitt i et forhold uten sex og bevart en god familie. Men jeg kan jo ikke forvente at han ønsker å leve sånn.

Dette er så sårt. Han skjønner jo at vi har litt problemer med sexlivet, men han vet ikke at det er sånn at jeg aldri har lyst, og nok aldri vil få det. Heller ikke de vonde følelsene rundt sex.

What to do?

Anonymkode: b95ed...c72

Det er mulig å vekke opp følelser og lyster igjen, men man er nødt til å vanne ganske kraftig på den siden av gjerdet man befinner seg. Man må også jobbe mye med eget tankemønster, tenke positive tanker om det man har, og skyve vekk de andre tankene. 

Jeg er bevis på at det går, og vi har det nå veldig fint. Ikke eksplosiv forelskelse, men uansett ville et nytt forhold over tid kommet til den litt trauste fasen. Bare at da har man hele ny-familie universet i tillegg. Ville gjort alt for å slippe det, om jeg var deg. 

Anonymkode: 28c66...e0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...