Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #1 Skrevet 28. juli 2020 Jeg jobber i et yrke som er veldig variert. Alt fra å jobbe på kontoret til å jobbe på lageret og å kjøre ut på diverse oppdrag. Det kan bli en del «knall og fall». Jeg har høy smerteterskel. Ekstremt høy visstnok. Jeg vet at andre ville fått betydelig mer vondt enn meg om de hadde slått seg på samme måte. Jeg jobber sammen med en dame som er i heeeeeelt andre siden av skalaen. Hun tåler ikke noe! Dulter hun armen borti dørkarmen kommer tårene frem. Får hun sparket foten i dørstokken kommer hun på krykker dagen etter, og gjerne i 4-5 dager til. Og det er selvsagt klaging opp og ned, og stakkar henne. Jeg er så lei av å jobbe med en person som griner for alt! Jeg blir gal av det rett og slett. Jeg må jobbe med henne de neste to ukene også pga ferie. Utenom det, så pleier de å splitte oss. Jeg vet jo at jeg ikke er normal, men det er jammen meg ikke denne dama heller. Kan dere gi meg styrke til å holde ut disse to ukene?? Anonymkode: 175c3...5e4
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #2 Skrevet 28. juli 2020 Tenk at du må lære deg å tollerere irtitasjon på samme måte som hun bør lære seg å tollerere smerte. Anonymkode: 87227...cf3
Sommerkroppen 2029 Skrevet 28. juli 2020 #3 Skrevet 28. juli 2020 (endret) Hvis dere jobber i et yrke med så mye knall og fall, så lurer jeg sterkt på hvor HMS ansvarlig er hen?? Det er da ikke vanlig å til stadighet skade seg på jobben? Endret 28. juli 2020 av Sommerkroppen 2029
Himmel og hav Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 Ignorer all klaging, så sant hun ikke har skadet seg skikkelig. Tenk at du har en pose med deg hver dag. Den inneholder tre "uffda", to "går det bra?" og en "så ille". Når du har brukt opp de, så lar du all annen klaging gå inn det ene øret og ut det andre og sporer tilbake til jobb hver gang hun begynner å syte for et blåmerke. Hun har sikkert vondt, men det er ikke noe frikort for å sutre og syte.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 Smerte oppleves forskjellig. Skjønner ikke hva du klager for. Vil du ha en pokal? Konsentrer deg om deg selv du, og lukk igjen ørene. Anonymkode: 51bac...efd
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #6 Skrevet 28. juli 2020 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alt fra å jobbe på kontoret til å jobbe på lageret og å kjøre ut på diverse oppdrag. Det kan bli en del «knall og fall». Høres ut som mat for arbeidstilsynet, det er vel ikke normalt med stadige knall og fall på jobb. Anonymkode: eabff...2f6
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #7 Skrevet 28. juli 2020 24 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev: Hvis dere jobber i et yrke med så mye knall og fall, så lurer jeg sterkt på hvor HMS ansvarlig er hen?? Det er da ikke vanlig å til stadighet skade seg på jobben? Det er en del bæring av esker og slikt. Da hender det vi dulter borti litt her og der. Derav «knall og fall», ikke knall og fall Anonymkode: 175c3...5e4
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #8 Skrevet 28. juli 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Smerte oppleves forskjellig. Skjønner ikke hva du klager for. Vil du ha en pokal? Konsentrer deg om deg selv du, og lukk igjen ørene. Anonymkode: 51bac...efd Det er slitsomt med en kollega som bare klager på alle vondter hele tiden Anonymkode: 175c3...5e4
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #9 Skrevet 28. juli 2020 Dere er begge slitsomme. Du fordi du åpenbart tror du er et supermenneske og hun fordi hun er en sutrekopp. Anonymkode: 4162a...e83
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #10 Skrevet 28. juli 2020 Jeg skjønner ikke helt hva din smerteterskel har med hennes vondter å gjøre? Det er bare å overse det du kan, og ellers si huff og huff, det går nok snart over. Det klarer du i to uker. Anonymkode: 9f21f...8cd
amandine Skrevet 28. juli 2020 #11 Skrevet 28. juli 2020 Jeg vet ikke om det kanskje er sånn at dere sutrer like mye, dere to?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #12 Skrevet 28. juli 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenk at du må lære deg å tollerere irtitasjon på samme måte som hun bør lære seg å tollerere smerte. Anonymkode: 87227...cf3 Toleranse - tolerere 😉 Anonymkode: e4f45...639
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #13 Skrevet 28. juli 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Høres ut som mat for arbeidstilsynet, det er vel ikke normalt med stadige knall og fall på jobb. Anonymkode: eabff...2f6 I noen jobber er det normalt. Dersom man er snekker må man akseptere at man noen ganger slår seg på tommelen med hammeren. Anonymkode: 8773c...199
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #14 Skrevet 28. juli 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner ikke helt hva din smerteterskel har med hennes vondter å gjøre? Det er bare å overse det du kan, og ellers si huff og huff, det går nok snart over. Det klarer du i to uker. Anonymkode: 9f21f...8cd Jeg forstår ikke at det skal være så vondt å dulte borti noe. 1 time siden, amandine skrev: Jeg vet ikke om det kanskje er sånn at dere sutrer like mye, dere to? Jeg sutrer ikke noe. Jeg klager min nød her. Nå. Sier ikke noe ellers Anonymkode: 175c3...5e4
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #15 Skrevet 28. juli 2020 Jeg får også unormalt vondt av å dulte borti noe. Får også blåmerker av ingenting. Sutrer ikke om det da Anonymkode: b38a2...0cb
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #16 Skrevet 28. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Toleranse - tolerere 😉 Anonymkode: e4f45...639 👍 Anonymkode: 87227...cf3
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #17 Skrevet 28. juli 2020 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg får også unormalt vondt av å dulte borti noe. Får også blåmerker av ingenting. Sutrer ikke om det da Anonymkode: b38a2...0cb Det er sutringen som er problemet. Duger borti en dørkarm og tårene triller. Jeg får også lett blåmerker. Aner ikke hvor jeg får de fra da Anonymkode: 175c3...5e4
tante grusom master of law Skrevet 28. juli 2020 #18 Skrevet 28. juli 2020 En voksen dame som gråter av å slå seg litt? Er ikke det litt uvanlig? Jeg kan ikke komme på å ha sett noen voksen som har grått etter å ha slått seg litt.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #19 Skrevet 28. juli 2020 1 minutt siden, tante grusom master of law skrev: En voksen dame som gråter av å slå seg litt? Er ikke det litt uvanlig? Jeg kan ikke komme på å ha sett noen voksen som har grått etter å ha slått seg litt. Jeg har kun sett henne. Synes det er merkelig. Men trøster så godt jeg kan Anonymkode: 175c3...5e4
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #20 Skrevet 28. juli 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er sutringen som er problemet. Duger borti en dørkarm og tårene triller. Jeg får også lett blåmerker. Aner ikke hvor jeg får de fra da Anonymkode: 175c3...5e4 Det høres litt ekstremt ut, det høres nesten ut som om hun ikke har det så greit kanskje og det er derfor det renner litt fort over Anonymkode: eabff...2f6
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #21 Skrevet 28. juli 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det høres litt ekstremt ut, det høres nesten ut som om hun ikke har det så greit kanskje og det er derfor det renner litt fort over Anonymkode: eabff...2f6 Det er mulig. Men jeg er ikke tankeleser, og om hun tar til tårene for en liten dult, så er det det hun gjør Anonymkode: 175c3...5e4
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #22 Skrevet 28. juli 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er mulig. Men jeg er ikke tankeleser, og om hun tar til tårene for en liten dult, så er det det hun gjør Anonymkode: 175c3...5e4 Sa vel ikke at du skulle være tankeleser heller. Anonymkode: eabff...2f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå