Gå til innhold

AAP


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt AAP etter beskjed fra min kontaktperson hos Nav. Jeg har fått beskjed pr telefon at jeg får det innvilget etter et møte i august av hennes sjef. Merkelig system, men ok. 

Hvor ofte får man utbetaling da? Hver 14.dag eller 1 gang i mnd? Jeg er så fornøyd med utbetalings datoene jeg har på det jeg har nå...har lagt alle mine regninger til da.. 

Noen som vet når utbetalingene er på AAP? Eller hva man får på AAP? Jeg har barn. Spiller det inn på AAP? 

Gleder meg til å bli ferdig med Nav, for det er et puslespill uten like! Ikke lett å bli klok på.. 

Anonymkode: a00fd...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får utbetalt AAP 2  ganger i mnd. Du må fylle ut meldekort  på gitte datoer og ca 1 døgn er på på konto. 

Anonymkode: 61aeb...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har søkt AAP etter beskjed fra min kontaktperson hos Nav. Jeg har fått beskjed pr telefon at jeg får det innvilget etter et møte i august av hennes sjef. Merkelig system, men ok. 

Hvor ofte får man utbetaling da? Hver 14.dag eller 1 gang i mnd? Jeg er så fornøyd med utbetalings datoene jeg har på det jeg har nå...har lagt alle mine regninger til da.. 

Noen som vet når utbetalingene er på AAP? Eller hva man får på AAP? Jeg har barn. Spiller det inn på AAP? 

Gleder meg til å bli ferdig med Nav, for det er et puslespill uten like! Ikke lett å bli klok på.. 

Anonymkode: a00fd...503

Du får utbetalt annenhver mandag hvis du sender meldekortet på lørdagen før. Du får 66% av inntekten din + barnetillegg

Anonymkode: f81e8...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...