Gå til innhold

Tatoverte øyenbryn i forrige uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Benyttet metoden powderbrows og betalte 3500.- og etter en uke er nesten all fargen borte! Andre med liknende erfaring?

Anonymkode: 0b5d1...f72

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Benyttet metoden powderbrows og betalte 3500.- og etter en uke er nesten all fargen borte! Andre med liknende erfaring?

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fargen er ikke permanent, men den skal vare minst ett år. Dra tilbake så får du nok gratis fiks om klinikken som utførte det er seriøse.

Anonymkode: 1bb14...a93

Skrevet

Hos meg så pleier alltid den første runden å bli helt borte og så sitter den etter 2. runde. Men der jeg går er det det 2 ganger inkludert i prisen. Har tatt pmu på flere steder.

Anonymkode: 42e1b...169

Skrevet

Er det ikke alltid to ganger med i prisen? Det er det her ihvertfall.... 

Alle må vel fylle på engang? 

Anonymkode: 3af6c...b12

Skrevet

Dette er i Oslo og etterfyll etter seks uker koster 1500.- Da håper jeg i hvert fall noe sitter på etter andre gang. Hi

Skrevet

Hi her, legger ut bilder av hvordan det så ut rett etter behandlingen og hvordan det ser ut nå (det minste bildet). Var så fornøyd, men synes resultatet er dårlig!

IMG_3304.JPG

IMG_3305.PNG

Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg ikke ser så stor forskjell jeg da.. Men jeg har tatt pmu på lepper, vipperot og eyeliner og alle gangene har 80 % av fargen forsvunnet etter en uke etter runde 1, mens den har blitt bra etter runde 2.

Anonymkode: 42e1b...169

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...