Anonym bruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Hun har 4 nære venninner (de er 10 år). Også ønsker hun å ha alle sammen på overnatting. Men, den ene venninna er allergisk mot katt, noe vi har. Hun kan være her på besøk innimellom, men hun blir ofte veldig tett utpå kvelden/natta da etterpå, og kan derfor ikke overnatte. Hvordan løser vi dette i forhold til venninna som er allergisk? Datteren min er redd hun skal bli lei seg. Anonymkode: a2e9f...1c0
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 Er det ikke bare å spørre henne da , snakke med moren til hun som er allergisk ? kanskje hun kan ta noe allergi medisin. Eller hva med at de overnatter ute i hagen, i telt . Anonymkode: e5a62...30e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Skrevet 27. juli 2020 Overnatting på trampolina? Anonymkode: 666ed...436
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #4 Skrevet 28. juli 2020 Enten overnatte i telt i hagen, eller bare uansett invitere henne, så må hun og foreldrene finne ut om hun vil tåle det. Hvis hun vil forsøke, må dere støvsuge og støvtørke godt på forhånd og sørge for at katten er mest mulig ute, og at hvis noen må ligge på madrass på gulvet, så blir det ikke henne. Både jeg og mine barn er allergiske, og noen ganger kan vi rett og slett ikke overnatte der det er katt, sånn er det bare og det er ingen vits i å bli lei seg for det. Anonymkode: fedc3...ca6
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2020 #5 Skrevet 28. juli 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enten overnatte i telt i hagen, eller bare uansett invitere henne, så må hun og foreldrene finne ut om hun vil tåle det. Hvis hun vil forsøke, må dere støvsuge og støvtørke godt på forhånd og sørge for at katten er mest mulig ute, og at hvis noen må ligge på madrass på gulvet, så blir det ikke henne. Både jeg og mine barn er allergiske, og noen ganger kan vi rett og slett ikke overnatte der det er katt, sånn er det bare og det er ingen vits i å bli lei seg for det. Anonymkode: fedc3...ca6 Enig i dette, snakk med jenta og foreldrene og spør hva dere kan gjøre for at hun skal kunne sove over?. Kanskje dere kan ha katten på et avgrenset rom denne dagen og unngå at den oppholder seg på rommet til datteren din i dagene før overnattingen? Unngå at noen av barna klapper den mens jenta er hos dere, støvsuge og lufte godt før hun kommer? Kanskje det hjelper hvis jenta har med egen dyne og pute så hun sover i sengetøy som ikke har vært i hus med dyr. Anonymkode: b7766...45b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå