Gå til innhold

Er dette stress?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min samboer er preget av sin oppvekst, noe som kan påvirke han periodevis i hverdagen. Spesielt nå under korona, har det preget han mer enn normalt.

Han får kort lunte, og blir veldig rastløs. Han sover dårlig om nettene. Denne sommeren har jo alle planer blitt avlyst, noe som har ført til at han kjenner ekstra på utålmodighet og rastløshet. Jeg får vondt av han når han har det slik. Denne sommeren «smitter» det også over på meg. Jeg trør varsomt rundt i huset, for å la han få være i fred. Jeg sover dårlig på nettene, fordi han snur seg mye rundt i senga. Jeg har tidvis gått rundt med en klump i magen de siste dagene, for han stresser sånn.

De siste dagene har jeg våknet og bært ekstremt tørr i munnen. Knusk tørr! Dette gjør at jeg kjenner noe i halsen, men ikke vondt i halsen. Om dere skjønner? Videre er jeg jo kjempetrøtt, fordi jeg ikke sover om nettene. Kan dette være en form for stressreaksjon?

Må bare presisere at sambo aldri er aggressiv eller noe mot meg, han trekker seg mer «inn i seg selv».

Anonymkode: 0a930...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...