Anonym bruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Jeg bestilte derfra og fikk bekreftelse på bestillingen tenkte supert da kommer den sikkert om liten stund. På siden sto det 2-7 dager levering etter bekreftelse på bestillingen . 1uker gikk hørte ikke no. Sendte Mail. Fikk standar svar at de svarer når de hadde mulighet da de ikke var åpent ettermiddager eller lørdag. Hørte ikke no mer sendte på face da de er der . Da det ikke er annen kontakt muligheter. Samme svar 10 dager før fikk svar hadde da gått 3 uker og plutselig fikk jeg at det var sendt .1uke senere 4 uker etter bestilling fikk jeg pakken. Nå tenker dere nå er prøvelsene hennes over å nei da. Den største delen av bestillinger mangler og står ikke på pakke listen men står i bestilling. Sender dem igjen en melding og får i svar at de ser at pakken er vellykket levert håper jeg vil bli fornøyd. skrivet igjen og spørre om det som mangler så nå venter jeg på svar tar sikkert 10 dager før får svar sikkert 1 måned til før jeg får det jeg har bestilt. PS alt er betalt for også det som mangler . er vist mange som har bestilt og ikke fått eller ventet 2-3 måneder før de har fått det de har bestilt søk på produktet barnas hus fører merke mye bedre kjøpe der kryss fingre for meg Anonymkode: a96e8...fa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå