Anonym bruker Skrevet 27. juli 2020 #1 Skrevet 27. juli 2020 Koster det virkelig det samme for voksen og barn så lenge de er over 120 cm? Ofte er det jo skille på billettprisene på alder og ikke høyde. Har ikke besøkt denne parken siden jeg var liten. Stiv pris for en familie på fem. Anonymkode: 6a3f1...e48
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2020 #2 Skrevet 27. juli 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Koster det virkelig det samme for voksen og barn så lenge de er over 120 cm? Ofte er det jo skille på billettprisene på alder og ikke høyde. Har ikke besøkt denne parken siden jeg var liten. Stiv pris for en familie på fem. Anonymkode: 6a3f1...e48 Da burde det i så fall ha vært billigere for voksne, siden det er barn/unge over 120 som er mest aktive i karusellene.. Anonymkode: cdeca...291
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2020 #3 Skrevet 27. juli 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Koster det virkelig det samme for voksen og barn så lenge de er over 120 cm? Ofte er det jo skille på billettprisene på alder og ikke høyde. Har ikke besøkt denne parken siden jeg var liten. Stiv pris for en familie på fem. Anonymkode: 6a3f1...e48 Tusenfryd, Kongeparken og Bø har det på samme viset. Stort sett alle fornøyelsesparker med attraksjoner som skiller på høyde har billettpriser som skiller på høyde. Slik er det også når du kommer utenfor Norges landegrenser. Så ja, det er så dyrt, og ja, det koster det samme. Selv kunne jeg ønske de hadde ett opplegg tilsvarende Liseberg og tivoliet i København der du betalte inngang og kjøpte kjørepass utenom da jeg kan ikke fordra karuseller. Anonymkode: e54c6...c09
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2020 #4 Skrevet 27. juli 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Koster det virkelig det samme for voksen og barn så lenge de er over 120 cm? Ofte er det jo skille på billettprisene på alder og ikke høyde. Har ikke besøkt denne parken siden jeg var liten. Stiv pris for en familie på fem. Anonymkode: 6a3f1...e48 Jeg synes ikke det er så rart, for er de under 120 så er det jo flere aktiviteter de ikke får være med på, uansett alder Anonymkode: 6f690...380
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå