Gå til innhold

Tips å gjøre med venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen forslag hva man kan gjøre sammen med venninne? :) 

Annet enn å gå tur, se serie, shoppe og drikke kaffe! 😂 

Anonymkode: eebeb...9a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Karaokekveld med gjengen 
Melde dere på jegerprøvekurs
Dyrke en geriljahage
Lære dere å bruke rulleskøyter
Bli besøksvenner for nyankomne flyktninger 

Skrevet

Danse, løpe, bake, rydde, kjøre karusell, flette kurver, snekkre, spille sjakk, reparere taket osv.

Anonymkode: e16e1...735

Skrevet

Ha sex

Anonymkode: d6902...a66

Skrevet

Starte band, snekkere hønehus. 

Skrevet

Fuglekikking
fotografering
plukke søppel
pusle puslespill
bake
lage smykker

Skrevet
53 minutes ago, Anonym bruker said:

gå ut og spise

dra på turer sammen ( dagstur til oslo for eksmpel )

Tusenfryd

Anonymkode: 7b772...7dc

Skrevet

Er det mange her som ikke har venninner eller? Var mye merkelige forslag 😂😂

Noen var jo seriøse da, så takk:) Vi ender nok med å lage noe deilig mat sammen, skravle og ta en tur på bowling!

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det mange her som ikke har venninner eller? Var mye merkelige forslag 😂😂

Noen var jo seriøse da, så takk:) Vi ender nok med å lage noe deilig mat sammen, skravle og ta en tur på bowling!

Det må da være du som ikke har venninner, siden du ikke vet hva man skal gjøre med dem :)

Å snekre hønsehus eller å lage smykker er jo helt konge. Jeg hjalp venninna mi å anlegge hage for noen år siden, vi sådde plen og dro opp gamle blomsterbed. Jobba oss skikkelig svett, drakk kaffe og skravlet. Kjempehyggelig. Skulle gjerne lært meg å stå på rulleskøyter sammen med venninnene mine, det hadde blitt mye knall, fall og latter (vet du hva, jeg tror faktisk jeg skal foreslå det for dem nå!).

Anonymkode: 4045f...722

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det må da være du som ikke har venninner, siden du ikke vet hva man skal gjøre med dem :)

Å snekre hønsehus eller å lage smykker er jo helt konge. Jeg hjalp venninna mi å anlegge hage for noen år siden, vi sådde plen og dro opp gamle blomsterbed. Jobba oss skikkelig svett, drakk kaffe og skravlet. Kjempehyggelig. Skulle gjerne lært meg å stå på rulleskøyter sammen med venninnene mine, det hadde blitt mye knall, fall og latter (vet du hva, jeg tror faktisk jeg skal foreslå det for dem nå!).

Jegerprøvekurs? Besøke nyinnkomne flyktninger? Plukke søppel? Ha sex? Reparere taket?

Si ifra når du gjør dette med venninnene dine😃😃 Jeg sa aldri hvilke som hva bra/dårlige. De nevnte er altså dårlige forslag:)))))) Rulleskøyter klarer jeg fint å stå på, jeg er 28 år! 🤪👍🏻 har gått mang en gang med ungen.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jegerprøvekurs? Besøke nyinnkomne flyktninger? Plukke søppel? Ha sex? Reparere taket?

Si ifra når du gjør dette med venninnene dine😃😃 Jeg sa aldri hvilke som hva bra/dårlige. De nevnte er altså dårlige forslag:)))))) Rulleskøyter klarer jeg fint å stå på, jeg er 28 år! 🤪👍🏻 har gått mang en gang med ungen.

Folk er jo så forskjellige at det er jo aldri godt å vite hva folk liker å gjøre, hva vet jeg om du liker å plukke søppel eller ei. Og ja, jeg har hatt sex med venninna mi 😁

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Folk er jo så forskjellige at det er jo aldri godt å vite hva folk liker å gjøre, hva vet jeg om du liker å plukke søppel eller ei. Og ja, jeg har hatt sex med venninna mi 😁

Ja.... Hver sin lyst!! Burde kanskje spesifisert at jeg har mann og barn?! 🤦🏼‍♀️ ikke at det ville vært aktuelt uansett.. Off

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja.... Hver sin lyst!! Burde kanskje spesifisert at jeg har mann og barn?! 🤦🏼‍♀️ ikke at det ville vært aktuelt uansett.. Off

Aaahh, ikke vær så sur da. Jeg beklager på det dypeste at jeg ga deg forslag som frastøter deg

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aaahh, ikke vær så sur da. Jeg beklager på det dypeste at jeg ga deg forslag som frastøter deg

Ler! 😂😂 Hadde det vært aktuelt å ha sex med venninna mi, hadde jeg ikke trengt å få tips om det her for å gjennomføre! Det handler vel mer om tiltrekning og lyst, enn ‘nei, hva skal en finne på a..... sex?’ 😂

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ha sex

Hadde tenkt å foreslå det samme😀

Anonymkode: 84921...166

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har plukket søppel med venninner tre ganger nå i sommer, og flere ganger aleine. Vi tar det som en tur, men blir superglad når vi finner noe store fæle greier vi kan kaste i søpla på skikkelig vis! 

Jegerprøvekurs tok jeg i 1998, det var veldig morsomt! 

Flyktningvenn har jeg ikke vært, men mora mi er det. Hun og noen andre damer lærer flyktningkvinner å strikke, og så drar de på hytteturer og brenner bål, for å vise fram en lavterskelaktivitet som de nyankomne kanskje vil få glede av. 

Skrevet

Jeg skjønner godt at du trengte tips, HI, for det virker ikke som om du er så åpen for å finne på ting hvis jeg skal dømme etter svarene du gir.

Mitt beste tips er derfor å være litt åpen, ikke dømme og ikke være nedlatende, men derimot ha litt humor i bakhånd og prøve litt nytt. 

Kanskje det inntrykket du gir her er det du gir ellers? Da skjønner jeg at du kjeder deg litt..

Skrevet

Det er jo tydelig hvorfor du trenger hjelp til alminnelig sosial omgang. Jammen var du et ufyselig menneske. 

Anonymkode: 4c0fd...bf5

Skrevet

Men, det aller beste tipset er å finne veninner med same interesser som du har. Så kan de gjere det ilag. 

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ha sex

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde tenkt å foreslå det samme😀

Anonymkode: 84921...166

Da er vi tre, men virker ikke som det er noe alternativ... Er ikke alle som har sex med bestevenninnen sin heller.

Anonymkode: a4fcd...106

Skrevet

Jegeprøvekurs har jeg veldig lyst til å ta og helst sammen med en venninne. Plukket søppel har jeg gjort med venninner flere ganger. Reparert tak har jeg gjort 2 ganger med venninner. Sex med en venninne har jeg bare prøvd en gang, før jeg traff mannen min. Det frister ikke til gjentagelse for meg, men kan være aktuelt for andre.

Anonymkode: e16e1...735

Skrevet

Venninna mi og jeg liker å gå kurs sammen. Vin, mat, keramikk osv. Salsakurs var utrolig gøy. Ut på bar og danse etter kurset. 

Anonymkode: 31417...d32

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har gjort alle disse tingene med venninner.

Skrevet

På de få svarene jeg ga, virka jeg ufyselig? Jaggu. Da beklager jeg for de følelser jeg såret ved å vrake forslagene deres 😊 Men nei, det var ikke noe for meg... Ja, selvsagt bidrar vi med å male, flytte osv om det trengs. Og vi har det gøy mens vi gjør det.... Men når jeg skal finne på noe med venninner, går vi for litt andre ting! 🙃 

Skrevet

På de få svarene jeg ga, virka jeg ufyselig? Jaggu. Da beklager jeg for de følelser jeg såret ved å vrake forslagene deres 😊 Men nei, det var ikke noe for meg... Ja, selvsagt bidrar vi med å male, flytte osv om det trengs. Og vi har det gøy mens vi gjør det.... Men når jeg skal finne på noe med venninner, går vi for litt andre ting! 🙃 

Hvilke ting, da? 

Anonymkode: e9974...1c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...