Gå til innhold

Avslutte PlayStation 22.30 i ferien. Strengt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

13 åringen har det rimelig fritt når det kommer til spilling i ferien. Han styrer det selv for han er mye på farten med venner. Men spilling etter 22.30 har jeg sagt nei til pga det blir nok timer totalt sett.

Hva slags regler har dere?

Anonymkode: aa410...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her spiller de når de har lyst, og når de har tid! Har ingen bestemte tidspunkt nå i ferien. Så noen dager spiller de ikke, noen ganger til langt på natt, og av og til bare en liten time. 

Anonymkode: d5961...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen regler i ferien. Men annerledes her da, han treffer vennene sine i hovedsak gjennom spill når været er dårlig. Vi ser hvor viktig det er for ham, og det syns jeg er viktig å respektere.
Har blitt noen sene kvelder nå i sommerferien (så sent som 0200 og én gang helt til 0530, men han kjente selv at det ble litt i overkant), men han vet at han må være med på familieutflukter osv etter avtale, spesielt når det er fint vær. Så det går fint, spilletid gjennom hele ferien totalt er faktisk ikke så ille. 

Anonymkode: 2f591...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, Anonym bruker said:

13 åringen har det rimelig fritt når det kommer til spilling i ferien. Han styrer det selv for han er mye på farten med venner. Men spilling etter 22.30 har jeg sagt nei til pga det blir nok timer totalt sett.

Hva slags regler har dere?

Anonymkode: aa410...b89

veldig strengt synes jeg. Ingen regler her. han blir 14 i desember, men er stort sett skrudd av kl 00-02 og dessuten er han ute fra 13-21 nesten hver dag, så blir likevel ikke mye spilling

Anonymkode: c9bad...c39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...