Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Vi har hatt ubeskyttet samleie 2 dager før eggløsning og dagen etter! Har ikke tatt noen eggløsningstest, men utifra min ca-syklus, så skal det være slik.... I alle fall sånn cirkus 🙃 Nå har vi jo egentlig ikke tenkt å prøve på baby, men i kampens hete har vi bare latt oss rive med - tydeligvis 😂😂 Er det stor sannsynlighet for å bli gravid på disse tidspunktene i syklusen?? Hadde jo blitt glade for et barn til.. Men ikke planlagt, kunne godt venta et halvt år/år, og ikke fulgt helt med mtp syklus.. Vi hopper jo egentlig alltid av, så ja!! 🤪❣️ Anonymkode: 6429e...df9
hysterika Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 Ja, det er veldig stor sannsynlighet for å bli gravid på disse tidspunktene.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 Det er umulig å vite når du har eggløsning. Men hvis du hadde eggløsning da så ja. Da er du mest fruktbar Anonymkode: 858f7...af5
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er umulig å vite når du har eggløsning. Men hvis du hadde eggløsning da så ja. Da er du mest fruktbar Anonymkode: 858f7...af5 Tenkte man fikk en viss pekepinn mtp forrige mens, og eggløsningsslim! Har hatt litt, men mindre enn vanlig... Så kan tenkes dato absolutt ikke stemmer 😂 Skal vel kanskje ha mest slim på eggløsningsdagen? I så fall stemmer det ikke. Haha uff. Anonymkode: 6429e...df9
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2020 #5 Skrevet 27. juli 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Tenkte man fikk en viss pekepinn mtp forrige mens, og eggløsningsslim! Har hatt litt, men mindre enn vanlig... Så kan tenkes dato absolutt ikke stemmer 😂 Skal vel kanskje ha mest slim på eggløsningsdagen? I så fall stemmer det ikke. Haha uff. Anonymkode: 6429e...df9 Jeg har eggløsning på dag 19-20. Ingen er lik. Eggløsningsslim er mest i dagene før eggløsning Anonymkode: 858f7...af5
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2020 #6 Skrevet 27. juli 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har eggløsning på dag 19-20. Ingen er lik. Eggløsningsslim er mest i dagene før eggløsning Anonymkode: 858f7...af5 Ok! Ja, da kan det stemme ganske bra. Man er vel kanskje ganske fruktbar i tidsrommet man har slim da?? 🙃🆘 Anonymkode: 6429e...df9
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2020 #7 Skrevet 27. juli 2020 Teoretisk sett har man vel ca 25% sannsynlighet for en unnfangelse om man treffer ganske akkurat på eggløsningen, så sjansen er jo der. Du får vente ca 14 dager fra dere hadde sex sist til du tar en test, eventuelt vente og se om mensen kommer om du har en ganske nøyaktig syklus Anonymkode: c0a52...d6b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2020 #8 Skrevet 27. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Teoretisk sett har man vel ca 25% sannsynlighet for en unnfangelse om man treffer ganske akkurat på eggløsningen, så sjansen er jo der. Du får vente ca 14 dager fra dere hadde sex sist til du tar en test, eventuelt vente og se om mensen kommer om du har en ganske nøyaktig syklus Anonymkode: c0a52...d6b 25% sjanse ja, det var ikke så høyt Men ja, skal vel i teorien få mens om 12 dager.. Så får vi vente i spenning 😂 Anonymkode: 6429e...df9
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2020 #9 Skrevet 27. juli 2020 Det varierer veldig fra kvinne til kvinne, og med partneren de har. Når blir gravide med en gang de har ubeskyttet samleie, andre må prøve og treffe hver måned i flere år for å klare det. Gjennomsnittet ligger vel på en rundt 25%, hva det er for dere kan jeg ikke svare på Anonymkode: 56ea1...04f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2020 #10 Skrevet 27. juli 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det varierer veldig fra kvinne til kvinne, og med partneren de har. Når blir gravide med en gang de har ubeskyttet samleie, andre må prøve og treffe hver måned i flere år for å klare det. Gjennomsnittet ligger vel på en rundt 25%, hva det er for dere kan jeg ikke svare på Anonymkode: 56ea1...04f Vi har jo bare ett barn! Men den gang ble vi gravide på første forsøk Dog planlagt!! Men jeg er like ute og sykle når det kommer til syklus, den gang som nå, så vi hadde vel sex annenhver dag sist 😂😂 Anonymkode: 6429e...df9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå