Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #1 Skrevet 26. juli 2020 Er ikke ekspert på katter, men jeg har aldri sett noe lignende før. Det er snakk om to innekatter. De liker ikke å bli tatt på, kommer aldri for å kose og går unna hvis man prøver å klappe de. Den ene får angstdempende medisiner. Har heller aldri hørt de male. Hun mener at den ene katten synes det er vanskelig med mat, og setter maten forskjellige steder i huset, eller står og gir katten en og en bit med tørrfôr. Ho skiller dem hvis de leker, for hun mener de krangler. Ho kjefter på de hvis de f.eks lukter hverandre i rumpa, for ho synes det er ekkelt. Ho leker ikke med de, har aldri besøk og er så stille som mulig for at kattene ikke skal bli stresset. Hun har noen diagnoser, så det er nytteløst å prøve å snakke med henne om det. Ho sier bare at de "bare er sånn" Vet ikke om det er noe jeg kan gjøre. Jeg bare får så vondt av de. Anonymkode: e63af...2fb
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #2 Skrevet 26. juli 2020 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er ikke ekspert på katter, men jeg har aldri sett noe lignende før. Det er snakk om to innekatter. De liker ikke å bli tatt på, kommer aldri for å kose og går unna hvis man prøver å klappe de. Den ene får angstdempende medisiner. Har heller aldri hørt de male. Hun mener at den ene katten synes det er vanskelig med mat, og setter maten forskjellige steder i huset, eller står og gir katten en og en bit med tørrfôr. Ho skiller dem hvis de leker, for hun mener de krangler. Ho kjefter på de hvis de f.eks lukter hverandre i rumpa, for ho synes det er ekkelt. Ho leker ikke med de, har aldri besøk og er så stille som mulig for at kattene ikke skal bli stresset. Hun har noen diagnoser, så det er nytteløst å prøve å snakke med henne om det. Ho sier bare at de "bare er sånn" Vet ikke om det er noe jeg kan gjøre. Jeg bare får så vondt av de. Anonymkode: e63af...2fb Sikkert gale for kattane, men trur det er verre med veninna di eigentleg... Anonymkode: 1fa67...d98
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #3 Skrevet 26. juli 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sikkert gale for kattane, men trur det er verre med veninna di eigentleg... Anonymkode: 1fa67...d98 Jaja, det er det nok. Men hun får hjelp. HI Anonymkode: e63af...2fb
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2020 #4 Skrevet 26. juli 2020 Katter er veldig forskjellige. Jeg hadde en katt som var både ute og inne, og hun likte ingen andre enn meg. Kom det noen på besøk så gjemte hun seg eller gikk ut, det var nesten ingen som fikk ta på hun og nesten ingen som hørte hun male. Med meg så både koste hun og malte som bare det, men det var det ikke så mange som så. Men hun burde stimulere de mer siden de bare er inne, og la kattene ha maten i fred. Anonymkode: 8426d...35d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå